Jesteś tutaj

Marcin Snopkowski, Dyrektor Generalny Lodziarnie Firmowe Sp. z o.o. S.K.A.

„Poradnik Handlowca”: Które z wariantów smakowych lodów cieszą się największą popularnością wśród konsumentów? Czy Polacy są otwarci na nowości w tej dziedzinie?

Marcin Snopkowski: Polscy konsumenci są coraz bardziej świadomi swoich wyborów, doceniają jakość i smak. Od lat największą popularnością cieszą się smaki, jakie konsumenci znajdą w grupie naszych bestsellerów: lody Grycan Bakaliowe, Czekoladowe, Waniliowe, Truskawkowe, Śmietankowe, Malaga, Pistacjowe, Caffe latte, Tiramisu oraz Sorbet z Malin oraz z Mango. Zachęcamy detalistów, aby te właśnie smaki znalazły się w stałej ofercie w ich sklepach.

Jakie trendy można zaobserwować na rynku lodów i deserów mrożonych? Czy rośnie zainteresowanie takimi produktami, jak lody jogurtowe oraz sorbety?

Zarówno kategoria sorbetów, jak i lodów jogurtowych dynamicznie rośnie – duża w tym rola marki Grycan. Jak wiadomo, sorbet sorbetowi nie jest równy, podobnie z lodami jogurtowymi. Powtarzając za niektórymi reklamami „są Sorbety i Sorbety Grycana z Owoców”, produkowane z ręcznie obieranych i krojonych w naszej fabryce owoców. Podobnie ma się rzecz z lodami jogurtowymi – lody jogurtowe Grycan powstają na bazie świeżego jogurtu naturalnego.

Czy firma Grycan planuje wprowadzenie nowości w sezonie wiosenno-letnim 2015?

Ze względu na specyfikę naszego biznesu, w skład którego wchodzi sieć Lodziarni Firmowych Grycan, jak i sprzedaż detaliczna, mamy cztery sezony: wiosnę, lato, jesień i zimę. Każdy dobry na sprzedaż lodów i wprowadzanie nowości lodowych. Pierwsza nowość w 2015 r. pojawiła się więc już w zimie – lody Grycan Śliwka w czekoladzie. To klasyczna kompozycja śliwek i deserowej czekolady, którą wprowadziliśmy późną jesienią ubiegłego roku do Lodziarni Firmowych, a po bardzo przychylnych opiniach naszych gości, wychodząc naprzeciw wielu zapytaniom konsumentów, między innymi na facebooku, podjęliśmy szybką decyzję o wprowadzeniu jej również w opakowaniach 500 ml. Niebawem będą oczywiście kolejne niespodzianki.

Dziękujemy za rozmowę.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Wprowadzanie innowacyjnych produktów wysokiej jakości leży u podstaw działalności firmy McCormick. Marka Kamis czerpie korzyści z bycia częścią naszej firmy w obszarze innowacji smakowych oraz badań i rozwoju.

Kiedy zaczynałem nie było ścianek wspinaczkowych, a pierwszy kontakt ze wspinaniem zaliczyłem przypadkowo jako kilkunastoletni chłopak podczas wyjazdu wakacyjnego. Do tego momentu nie byłem ani zapalonym turystą, ani miłośnikiem gór. W wieku 17 lat ukończyłem kurs skałkowy organizowany przez Polski Związek Alpinizmu, a na pierwszą dużą wyprawę udałem się na Alaskę.

Więcej w kategorii

X