Żubrówka

Żubrówka Czarna już po raz drugi stała się inspiracją do stworzenia artystycznego projektu. W tej edycji swoje siły połączyli: Muniek Staszczyk, Tomasz Bagiński, Michał Łojewski oraz projekt muzyczny Albo Inaczej. Premiera projektu przypada na dziś, tj. 12 kwietnia, w kanałach społecznościowych marki Żubrówka Czarna.

W corocznym, prestiżowym rankingu magazynu Shanken’s IMPACT, Żubrówka utrzymała drugi rok z rzędu trzecią pozycję wśród globalnych marek wódki, ustępując pola jedynie markom Smirnoff i Absolut.

W XIV edycji przygotowanego przez dziennik „Rzeczpospolita” rankingu „Najcenniejsza Polska Marka 2017”, wódka Żubrówka zdobyła najwyższy laur w kategorii napojów alkoholowych, łącznie z piwem.

W rankingu magazynu Shanken’s IMPACT, Żubrówka zajęła trzecią pozycję wśród globalnych marek wódek, ustępując pola jedynie markom Smirnoff i Absolut.

X