woda mineralna

Inspekcja Handlowa wzięła pod lupę wody mineralne i źródlane oraz napoje nazywane potocznie „wodami smakowymi”. Kontrolerzy wykryli nieprawidłowości w 44 partiach (10,1 proc.). Różna od deklarowanej zawartość kationów i anionów, mylące informacje na etykietach, przeterminowane wody w sklepach – to główne zastrzeżenia.

Maspex sfinalizował zakup spółki Aquarex AD, (naturalna woda mineralna Velingrad i zakład produkcyjny). Polska firma działa w Bułgarii od 1998 r. i obecnie z markami Queen’s  oraz Tedi (odpowiednik soków Kubuś) jest tam wiceliderem rynku soków, nektarów i napojów. Maspex planuje inwestycje w rozbudowę i modernizację zakupionego zakładu produkcyjnego, gdzie rozlewana jest woda Velingrad.

Woda to jeden z podstawowych produktów nabywanych przez polskie gospodarstwa domowe – dowodzą badania przeprowadzone przez instytut GfK. W całym 2016 r. 97% kupujących przynajmniej raz nabyło produkt z tego asortymentu, czyli wodę gazowaną lub nie, czystą, smakową oraz funkcjonalną. 

Jurajska Junior to woda troskliwa z natury, która napełnia bliskością i promuje ideę kreatywnej zabawy z dzieckiem wspierając jego rozwój i zdrowie.

„Wracamy do szkoły z wodą w plecaku!” – to hasło towarzyszące rebrandingowi wody Nestlé Aquarel na Nestlé Pure Life. Kampania ma zachęcić dzieci i ich rodziców do częstszego sięgania po wodę jako jeden z istotnych składników codziennej diety.

Ruszyła kampania radiowa dla Naturalnej Wody Mineralnej Jurajska, która związana jest z rozpoczynającymi się za kilka dni Mistrzostwami Świata w Siatkówce Mężczyzn Polska 2014. Jurajska od kilku już lat nosi tytuł Oficjalnej Wody Polskiej Siatkówki.  

W okresie od kwietnia 2013 r. do marca 2014 r., pojedyncze polskie gospodarstwo domowe zakupiło przeciętnie 98 litrów wody gazowanej, wydając na ten cel średnio 80 zł oraz 124 litry wody niegazowanej, wydając na zakupy tej podkategorii średnio 120 zł. Biorąc pod uwagę częstotliwość zakupów wody mineralnej, w podanym okresie gospodarstwa domowe kupowały wodę gazowaną przeciętnie 20 razy. W przypadku wody niegazowanej było to 27 aktów zakupowych.

X