Wielkanoc

Foto: Pixabay

Z okazji zbliżających się

Świąt Wielkanocnych

życzymy szanownym Czytelnikom

i Partnerom Biznesowym

wszystkiego najlepszego:

świątecznej atmosfery,

wiosennej pogody ducha

oraz bogato zastawionych stołów

Źródło: PAP/S. Leszczyński

Po raz szósty w Polskiej Agencji Prasowej odbyło się wielkanocne spotkanie przedstawicieli branży mięsnej z mediami. Obecny był na nim minister rolnictwa Jan Krzysztof Ardanowski. Wykład na temat rynku mięsa wygłosił prof. Dariusz Lisiak z Instytutu Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego.

Czas przed Wielkanocą to okres intensywnych porządków oraz kulinarnych zmagań. Co zrobić, aby nieco go uspokoić? Skorzystać z pomocy bliskich, dobrze zaplanować pracę oraz sięgnąć po sprawdzone kompozycje przypraw, np. od Galeo. 

Czas przed Wielkanocą to okres intensywnych porządków oraz kulinarnych zmagań. Co zrobić, aby nieco go uspokoić? Skorzystać z pomocy bliskich, dobrze zaplanować pracę oraz sięgnąć po sprawdzone kompozycje przypraw, np. od Galeo.  

Drodzy Kongresowicze, Szanowni Państwo,

z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych chcielibyśmy podzielić się z Państwem przepisem na wyjątkowy świąteczny wypiek – oto przepis na dobre spotkanie i upieczenie naszego „małego RAZEM”. 

Wielkanoc i pierwsze ciepłe miesiące powodują wśród Polaków wzmożone zakupy środków pomocnych w porządkach. Rośnie sprzedaż płynów do prania, do płukania, tabletek do zmywarek. Zakupy przed Wielkanocą różnią się od tych robionych przed Bożym Narodzeniem – wtedy kupowane są w większej ilości kosmetyki do pielęgnacji. 

Producent słodyczy, firma LOTTE Wedel przygotowała z okazji zbliżających się świąt Wielkanocy bogatą ofertę czekoladowych smakołyków w wiosennych, kolorowych opakowaniach w kwieciste wzory. 

Według analiz Banku BGŻ BNP Paribas, tegoroczna Wielkanoc będzie droższa od ubiegłorocznej o ok. 4% To znacząca podwyżka, ponieważ w ciągu ostatnich pięciu lat żywność na Wielkanoc drożała średnio o mniej niż 1% – wynika z analizy. 

Polacy wciąż spożywają znacznie mniej czekolady niż mieszkańcy krajów Europy Zachodniej. W czołówce europejskich smakoszy znajdują się Szwajcarzy, którzy jedzą jej prawie trzykrotnie więcej niż Polacy. W Polsce spożycie tego przysmaku rośnie w czasie świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy. W okresie przedświątecznym rosną zamówienia u producentów słodyczy.

Na wielkanocne zakupy żywnościowe wydamy w tym roku o ok. 4% mniej. Najpopularniejsze na świątecznym stole produkty są jednak jeszcze tańsze – nowalijki o ponad 10%, a cukier o jedną trzecią. Znacząco potaniało również mięso. Handlowcy dodatkowo obniżają ceny, oferując klientom różne promocje. Podrożał nieznacznie tylko alkohol.

Strony

X