Wawel

Dnia 2 czerwca w Krakowie podczas Festiwalu Kolorów by Wawel Fresh & Fruity 1145 osób spotkało się  w słodkiej strefie Wawel, by w jednym miejscu i o jednym czasie podjąć  próbę pobicia Światowego Rekordu Guinnessa w… jednoczesnym otwieraniu słodyczy.

Wawel przygotował dla konsumentów nową odsłonę swojej ekskluzywnej linii Czekolad Premium. Wśród nich: Gorzka Extra 90% cocoa, Gorzka Klasyczna 70% cocoa i Gorzka ze skórką pomarańczy 70% cocoa, a teraz także dwa nowe warianty: Gorzka z cząstkami miętowymi 70% cocoa i Gorzka z drobinkami kawy i ziarna kakaowego 70% cocoa.

Dobiegły końca 3 aktywności konsumenckie marki Wawel realizowane we współpracy z partnerami handlowymi – loteria w sieci Carrefour oraz dwa konkursy z sieciami Intermarche i Lidl. Klienci byli zachęcani do rejestrowania paragonów za zakup słodyczy marki Wawel za minimum 20 zł, a nagrodami były samochody Hyundai i20, bony towarowe sklepów danej sieci i bilety do kina.

Runmageddon i Wawel podęli się kolejnego wspólnego, dobroczynnego wyzwania. Zaprosili dzieci z marokańskich szkół do pokonania formuły Kids znanej z polskich edycji ekstremalnego biegu z przeszkodami i przygotowali słodką niespodziankę od marki Wawel.

Sklep online Slodkiwawel.pl, który umożliwia klientom zakup słodyczy marki Wawel w zestawach i na wagę z dostawą do domu, uruchamia specjalną ofertę z okazji Dnia Kobiet. Akcja potrwa do 10 marca, a wybrany zestaw można zadedykować bliskiej osobie.

Już w najbliższym sezonie Unilever oraz Wawel wprowadzą na rynek lodów nowe produkty, które są rezultatem współpracy pomiędzy tymi dwiema firmami.

W tym roku marka Wawel przygotowała dla konsumentów wyjątkową, okazjonalną ofertą walentynkową. Pojawią się w niej znane i uwielbiane produkty, jak Malaga i Kasztanki, a także pyszne nowości – czekolada Stracciatella i czekolada Chrupiący Kokos. Wszystkie produkty mają specjalnie zaprojektowane, eleganckie opakowania z miłosnymi motywami i dedykacją „Dla Ciebie”. Te propozycje idealnie sprawdzą się jako słodki upominek dla bliskiej osoby.

Wawel rusza z największą do tej pory kampanią reklamową w swojej historii, promując unikalne moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Kampania podkreśla, jak wygodnie i łatwo można skomponować ulubioną mieszankę słodyczy luzem, odpowiednią na każdą okazję.

W tym roku Wawel i Ferrero zadebiutują na polskim rynku w kategorii lodów – informuje Puls Biznesu. Partnerem firm w tej kategorii będzie Unilever.

Dobiega końca druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez firmę Wawel. Jeszcze do końca grudnia, kupując słodycze marki oznaczone serduszkiem, Konsumenci mogą wesprzeć jedną z pięciu organizacji dobroczynnych biorących udział w programie. Co więcej – teraz każda złotówka z opakowań słodyczy Wawel jest mnożona podwójnie. Zwieńczeniem akcji będzie uroczysta gala zaplanowana na marzec przyszłego roku, podczas której zebrane środki pieniężne zostaną przekazane poszczególnym organizacjom.

Strony

X