Spar

Ekologia to już nie tylko modny trend, to świadome podejście do lepszej przyszłości. Coraz więcej konsumentów angażuje się w działania proekologiczne, propaguje zdrowy styl życia, dba o środowisko naturalne. Szczególnie na sile zyskuje chęć ograniczania zużycia jednorazowego plastiku. SPAR Polska, jako firma odpowiedzialna społecznie, zachęca swoich franczyzobiorców do promowania troski o środowisko, pomagając ich klientom ograniczyć ilość zużywanych opakowań.

W tym roku mijają 23 lata działalności SPAR na polskim rynku. Swoje urodziny SPAR Polska postanowił świętować kolejną loterią, wprowadzając kilka nowości w jej mechanizmie.  Zabawa z nagrodami za zakupy ruszyła 16 sierpnia br.

Sieć SPAR Polska raportuje wzrost w pierwszej połowie roku o 5,56% w porównaniu z analogicznym okresem 2018 r., pomimo zawirowań wokół marki.

20% udziału w ogólnej sprzedaży z kartami programu Mój SPAR oraz średnio o 58% wyższy średni koszyk niż dla pozostałych transakcji w sklepie – takie wskaźniki po pierwszych 3 miesiącach od uruchomienia prezentuje Program Lojalnościowy Mój SPAR, który wystartował 2 kwietnia 2019 r.

Rzeszowski sąd cofnął wcześniejszą decyzję o zakazie korzystania ze znaku towarowego SPAR przez SPAR Polska.

W środę, 5 czerwca w stolicy Małopolski otwarty został kolejny sklep w ramach sieci franczyzowej SPAR Polska. Firma zapowiada kolejne otwarcie w następnym miesiącu.

Dnia 1 czerwca Rzeszów rozbiegał się już po raz czwarty. Tego dnia odbyła się kolejna edycja imprezy „SPARing – bieg na 10 km” – biegu, któremu patronuje SPAR Polska.

Publikujemy oświadczenie Zarządu SPAR POLSKA.

SPAR Group Ltd otrzymała od SPAR International licencję na prowadzenie marki SPAR w Polsce.  SPAR International jest właścicielem globalnej marki SPAR.

Publikujemy oświadczenie Zarządu SPAR Polska.

Strony

X

Przeczytaj również