Red Bull

W dniach 8-9 września 2018 r. odbędzie się 5. edycja zawodów Red Bull 111 MegaWatt. W ramach promocji wydarzenia Red Bull rozpoczął promocję konsumencką, do której media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Międzynarodowy turniej sygnowany imieniem gwiazdy PSG – Neymara Jr. powraca i to ze zwiększoną siłą: jeszcze więcej lokalnych kwalifikacji oraz szans na spotkanie z Neymarem i wyjazd do Brazylii. Zwycięzcy ogólnopolskiego finału polecą do Brazylii, jednak nie tylko oni będą mieli szansę na wyjazd do ojczyzny napastnika ekipy canarinhos. To marzenie można spełnić poprzez udział w zawodach, ale także w konkursach i specjalnych aktywacjach.

Ruszył nowy konkurs Red Bulla – Startuj z Red Bullem – w którym uczestnicy powalczą o wyjazd na Grand Prix F1 w Austrii.

Najwięksi w Europie producenci napojów gazowanych, jak Coca-Cola, Red Bull i Pepsi, zobowiązali się zmniejszyć ilość cukru w swoich produktach o 10 proc. do 2020 r. Ma to być odpowiedź sektora na politykę UE dotyczącą redukcji cukru w żywności, zwłaszcza przeznaczonej dla dzieci.

W nowej kampanii reklamowej Red Bulla, producent wskazuje okazje do konsumpcji napoju. Jej odbiorcami są kierowcy, którzy zwłaszcza w trakcie ferii, spędzają za kierownica dużo czasu i mogą potrzebować energii i podniesienia czujności w dłuższej trasie. 

W styczniu na półkach sklepowych pojawi się nowość marki Red Bull – limitowana seria Red Bull Summer Edition – Kiwi-Jabłko w puszce 250ml.

Nowa odsłona kampanii Red Bull jest skierowana do pracowników, którzy potrzebują energii i koncentracji w trakcie wykonywanych obowiązków zawodowych.

W ostatni weekend lipca w Gdyni odbył się czwarty przystanek tegorocznych MŚ Red Bull Air Race 2014. Gdynia okazała się być szczęśliwa dla Austriaka Hannesa Archa, który pokonał podniebny tor w najkrótszym czasie – 1 min. i 9 sek. 

X

Przeczytaj również