Politan

Nowy wiceprezes Politan posiada wieloletnie doświadczenie w branży FMCG. Z firmą Politan związany jest od 13. lat. Pracę rozpoczął od stanowiska dyrektora sprzedaży, potem był dyrektorem marketingu, a następnie pełnił funkcję dyrektora ds. personalnych. 

Politan, producent artykułów do: pieczenia, przechowywania oraz sprzątania, rozpoczął kolejny etap kampanii reklamującej produkty marki Gosia. 1 kwietnia startuje nowa odsłona  kampanii telewizyjnej. Będzie się ona opierać o billboardy sponsorskie promujące „Woreczki z suwakiem”.

14 lutego br. rozpoczyna się kampania reklamowa produktów marki Gosia. W ramach działań emitowane będą spoty prezentujące: „Mopa żółta mikrofibra”, Czyścik z uchwytem” oraz  „Folię z ucinarką”. Dla każdego z tych produktów powstał osobny 15 sekundowy spot telewizyjny.

Data wydarzenia: 
2014-01-30

Od lipca 2012 r. do października 2013 r. firma Politan prowadziła intensywne prace nad budową nowej strategii, nowego pozycjonowania oraz nowego wizerunku marki. Wraz z firmą badawczą TNS Global przeprowadzone zostały badania (ilościowe i jakościowe), których celem było dogłębne zrozumienie potrzeb, preferencji i oczekiwań kobiet, dla których Politan tworzy produkty. W oparciu o wnikliwą analizę danych z badań powstały założenia do nowej strategii marki, pozycjonowania i wyglądu marki „Gosia".

X