Pepsi

Pepsi®, znana z zacięcia do tworzenia niezwykłych materiałów reklamowych, zawierających co najmniej tyle samo energii co sam napój, udostępniła właśnie kinowej klasy film reklamowy z udziałem Paula Rudda i Michaela Peñi w rolach głównych, którzy wcielają się w astronautów gotowych za puszkę Pepsi dać z siebie wszystko.

UEFA i Pepsi® ogłosiły, że zespół Imagine Dragons wystąpi na żywo na uroczystym otwarciu finału Ligi Mistrzów UEFA 2019 prowadzonym przez Pepsi. Wyróżniony nagrodą Grammy zespół rockowy znany z hitów „Radioactive" i „Thunder" pojawi się na scenie tuż przed pierwszym gwizdkiem na stadionie Metropolitano w Madrycie w sobotę 1 czerwca.

Marka Pepsi® zaprezentowała globalną kampanię piłkarską na 2019 r. opartą na nowej, międzynarodowej koncepcji i ze sloganem PEPSI, FOR THE LOVE OF IT. Zachęcając wszystkich do pójścia na całość w imieniu rzeczy, które kochają. Wszystkie produkty marki objęte są tegoroczną kampanią, która podkreśla ciągłą współpracę z Ligą Mistrzów UEFA. W kampanii po raz pierwszy występują razem dwaj piłkarze, którzy zmierzą się ze sobą w prawdziwie rozrywkowym stylu Pepsi.

Pepsi® zaprezentowała nową platformę marketingową i slogan we wszystkich znakach towarowych: FOR THE LOVE OF IT™, czyli „z miłości do tego". W ciągu nadchodzącego roku w ponad 100 krajach na świecie pojawią się różnorodne treści FOR THE LOVE OF IT, które będą promować napój gazowany dla najmłodszych pokoleń.

Organizacja UEFA i Pepsi® ogłosiły, że Dua Lipa wystąpi w trakcie ceremonii otwarcia Finału Ligi Mistrzów UEFA 2018. Piosenkarka zaśpiewa na boisku i wesprze fanów z całego świata w wyrażaniu miłości do piłki nożnej. Artystka podgrzeje atmosferę oczekiwania w ostatnich minutach przed rozpoczęciem corocznego finału, który będzie miał miejsce w Kijowie na Ukrainie, w sobotę 26 maja.

Marka Pepsi zaprezentowała globalną kolekcję w pigułce opracowaną przy współpracy z partnerami ze świata mody: Boohoo, Umbro, Le Specs, New Era i Anteater. W ramach tego najnowszego dodatku do globalnej kampanii na rok 2018 #LOVEITLIVEIT Pepsi łączy sztukę i sport w celu podkreślenia piękna piłki nożnej na zupełnie nowym polu, czyli w świecie mody.

Z uwagi na szczególne miejsce zajmowane dziś przez piłkę nożną w sercach fanów, firma Pepsi zaprezentowała międzynarodową kampanię na rok 2018 pod tytułem „LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL.". Kampania będzie odwoływać się do wizerunków najbardziej znanych piłkarzy oraz do chwil i przeżyć w tym najpopularniejszym na świecie sporcie.

Najwięksi w Europie producenci napojów gazowanych, jak Coca-Cola, Red Bull i Pepsi, zobowiązali się zmniejszyć ilość cukru w swoich produktach o 10 proc. do 2020 r. Ma to być odpowiedź sektora na politykę UE dotyczącą redukcji cukru w żywności, zwłaszcza przeznaczonej dla dzieci.

Tego lata ekipa Wyzwania Smaku Pepsi przemierzyła całą Polskę od morza aż po góry! Towarzyszyła także wielu festiwalom. Każdy chętny mógł wziąć udział w tej kultowej akcji i podczas „ślepego testu” smaku wybrać, ten napój typu cola, który bardziej mu smakuje. Od końca czerwca do początku września w zabawie wzięło udział ponad 140 tysięcy osób, a 60% z nich wybrało smak Pepsi!

Pepsi przygotowała świąteczną akcję wizerunkową, skierowaną do tzw. Millenialsów, na którą składają się m.in. promocja konsumencka, konkurs i kampania internetowa - wszystkie elementy poświęcone idei PRZEświąt. Zgodnie z obietnicą marki Pepsi „Te Święta będą PRZE!”, a konsumenci będą mieli okazję zdobyć mnóstwo PRZEprezentów – 50 tysięcy sztuk słuchawek Philips, 150 tys. zestawów Hot Wings i 300 tys. butelek Pepsi.

Strony

X