Kaufland

Rośnie liczba osób, które korzystają z usług kurierskich przy okazji codziennych zakupów. Usługa, którą w kwietniu Kaufland uruchomił w wybranych marketach sieci wspólnie z firmą Pointpack.pl, pozwala nadawać i odbierać przesyłki DHL Parcel również w godzinach popołudniowych i wieczornych. Skorzystano z niej już ponad dwa tysiące razy.

Kaufland podejmuje kolejne inicjatywy umożliwiające ograniczenie wykorzystania plastiku. Na półkach sieci Kaufland pojawiły się ekologiczne zamienniki jednorazowych talerzy, słomek czy sztućców. To efekt 3. odsłony akcji „Startup by Kaufland”, mającej promować nowe produkty od polskich dostawców.

W maju sieć Kaufland wzbogaciła się w drugą stację ładowania samochodów elektrycznych. Stacja należąca do GreenWay, największej sieci tego typu w Polsce, powstała przy markecie w Nowej Soli. Do końca maja ze stacji można korzystać bezpłatnie.

Kaufland hucznie świętuje rok współpracy z programem PAYBACK. Z tej okazji sieć przygotowała specjalną wyprzedaż, która obejmuje aż 75 produktów. Oferta jest ważna od 16 do 22 maja br.

Około 4,7 miliona użytych kart, ponad miliard wykorzystanych punktów i oszczędności dla klientów rzędu 12 milionów złotych. Minął rok od rozpoczęcia współpracy sieci Kaufland i programu PAYBACK. Jak pokazują dane, klienci chętnie korzystają z tego rozwiązania.

W marketach Kaufland ruszyła 2. odsłona akcji „Startup by Kaufland”, promującej produkty pochodzące od polskich dostawców. Tym razem klienci 212 marketów sieci mogą poznać wyjątkowe artykuły spożywcze. Produkty będą dostępne na półkach sieci do 22 maja br.

Kaufland nieustannie podejmuje działania mające na celu ograniczenie zużycia i produkcji opakowań z tworzywa sztucznego. Sieć zrezygnowała z butelkowej wody mineralnej w swojej centrali, przechodząc na korzystanie z dystrybutorów filtrujących wodę, dzięki czemu będzie zużywać rocznie około 90 tys. plastikowych butelek mniej.

Podczas XI edycji kongresu Poland & CEE Retail Summit sieć Kaufland otrzymała pierwszą w historii nagrodę Sustainability in Retail Award w kategorii Food Retailer. Firmę wyróżniono za promocję idei zrównoważonego rozwoju i szczególny wkład w ochronę środowiska w zakresie prowadzonej działalności.

W dniach 5 i 6 kwietnia br. w sklepach sieci Kaufland odbędzie się Wielkanocna Zbiórka Żywności organizowana przez Federację Polskich Banków Żywności. Akcja odbędzie się w 68 marketach sieci, a zebrane produkty trafią do najbardziej potrzebujących.

Kaufland wspiera rozwój polskich start-upów z sektora FMCG. 25 marca wystartowała platforma, dzięki której firmy mogą zgłaszać swoje produkty. Wybrane z nich pojawią się na półkach wszystkich 212 marketów sieci w całej Polsce.

Strony

X