Grupa Muszkieterów

Grupa Muszkieterów zakończyła I kwartał 2019 r utrzymując podobnie wysoki wynik, jak przed rokiem. Obroty zarządzanych przez Grupę sieci sklepów Intermarché i Bricomarché w Polsce wyniosły w omawianym okresie ponad 1,65 mld zł. Dobre wyniki to m.in. zasługa wytężonej pracy właścicieli supermarketów oraz pracowników centrali i sklepów. Na wypracowane obroty wpływ miał także rozwój składów budowlanych Bricomarché, a także trwający proces nowego zdefiniowania marki Intermarché.

W 2018 r. sieci należące do Grupy Muszkieterów, wraz ze stacjami paliw,  odnotowały wzrost obrotów o 7,77%. Łączne obroty dziewięciu szyldów należących do Muszkieterów – Intermarché, Netto, Bricomarché, Bricorama, Brico Cash, Roady, Rapid Pare-Brise, American Car Wash oraz Poivre Rouge, a także stacji paliw – wyniosły 40,47 mld euro. Natomiast pion rolno-spożywczy, wypracował wynik na poziomie 4,03 mld euro, zwiększając tym samym obrót całkowity Grupy w Europie do 44,5 mld euro.

Grupa Muszkieterów, zarządzająca sieciami sklepów Intermarché i Bricomarché, już od 11 lat organizuje akcję „Muszkieterowie dla Polek”, która ma na celu promocję profilaktyki raka piersi wśród kobiet. W 2018 r. w ramach tej kampanii z badań profilaktycznych skorzystało 7838 kobiet kwalifikujących się do bezpłatnej kontroli mammograficznej. Wśród 677 z nich wykryto zmianę łagodną, a 223 otrzymały skierowanie na dodatkowe, również bezpłatne badania w ramach diagnostyki pogłębionej.

Grupa Muszkieterów wypracowała w 2018 r. obroty w wysokości 7,5 mld zł. Jest to wynik o 5,5% wyższy, czyli o blisko 400 mln zł, w porównaniu z rokiem poprzednim. W omawianym okresie obroty Intermarché, wraz z przymarketowymi stacjami paliw, oraz Bricomarché wyniosły odpowiednio powyżej 5,16 mld zł i ponad 2,3 mld zł. Oznacza to wzrosty kolejno o 3,4% i 10,3% rok do roku.

Sklep Intermarché w Mławie zmienił swoją lokalizację. Mieszkańcom, którzy z usług sieci mogą korzystać od ponad 12 lat, zaprezentowano zupełnie nową odsłonę sklepu, składającą się z dwukrotnie większej sali sprzedaży – o powierzchni blisko 1400 mkw., poszerzonej gamy produktowej oraz parkingu na około 100 aut. Oficjalne otwarcie supermarketu w nowej lokalizacji odbyło się 12 grudnia br.

Podczas jubileuszu 15-lecia istnienia Klubu Partnera Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (UEP), Grupa Muszkieterów otrzymała nagrodę za działania na rzecz kształcenia studentów. We współpracy z UEP, grupa zorganizowała cykl otwartych wykładów, przyjęła na płatne staże najzdolniejszych jego uczestników, a w ubiegłym roku otworzyła pierwszy w Polsce Shop Lab, umożliwiający studentom badanie zachowań klientów w przestrzeni wewnątrzsklepowej.

Sieć supermarketów Intermarché, działająca w ramach Grupy Muszkieterów, otworzyła kolejną stację paliw. Obiekt uruchomiono w Chodzieży, w województwie wielkopolskim. Jest to już trzecie otwarcie w tym roku. Intermarché planuje dalszy rozwój sieci stacji paliw w Polsce.

W ramach XI edycji kampanii „Zbieramy Krew dla Polski” ponad 2600 dawców oddało blisko 1200 litrów krwi. W ciągu 11 lat kampanii realizowanej przez Grupę Muszkieterów, zarządzającą sieciami Intermarché i Bricomarché, wraz z Polskim Czerwonym Krzyżem zebrano jej natomiast łącznie blisko 16 000 litrów od ponad 35 000 dawców.

Obroty Grupy Muszkieterów po trzecim kwartale 2018 r. wyniosły blisko 5,5 mld zł i były o prawie 6% wyższe w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym. W omawianym okresie obroty Intermarché, wraz z przymarketowymi stacjami paliw, oraz Bricomarché wzrosły w ujęciu rok do roku odpowiednio o ok. 4 % i ok. 11% rok do roku.

W I połowie 2018 r. obroty wypracowane przez Grupę Muszkieterów wyniosły blisko 3,6 mld zł i były o 6,7% wyższe w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym. W omawianym okresie obroty Intermarché wzrosły w ujęciu rok do roku o blisko 4,5%, z kolei w przypadku Bricomarché osiągnęły poziom o ponad 12% wyższy niż przed rokiem.

Strony

X