Fabryka Cukierków Pszczółka

Fabryka Cukierków Pszczółka, w ramach akcji „Bee smart – ratujmy pszczoły”, postawiła kolejny hotel dla pszczół. Tym razem dziko żyjące pszczoły murarki zamieszkały w ogrodzie Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

„Bee smart – ratujmy pszczoły”,  to nazwa akcji społecznej, którą rozpoczęła Fabryka Cukierków Pszczółka. Jej celem jest ochrona pszczół dziko żyjących. Działania proekologiczne będą miały zasięg ogólnopolski. Partnerami akcji zostali Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, firma Panek zajmująca się wypożyczaniem samochodów oraz spółdzielnia pszczelarska Apis z Lublina.

Marek Olszanowski został dyrektorem pionu handlu w Fabryce Cukierków „Pszczółka” w Lublinie. To doświadczony menedżer w branży FMCG. W nowym miejscu pracy będzie odpowiadał za rozwój działu sprzedaży w jednym z czołowych producentów słodyczy na rynku polskim.

Fabryka Cukierków „Pszczółka” podpisała umowę na dostawę dużej partii słodyczy z dystrybutorem ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Realizacja kontraktu oznacza potrojenie eksportu i podwojenie całości obrotów spółki. Jeszcze w styczniu 2019 r. do Dubaju trafią pierwsze cukierki, które będzie można kupić w największej sieci supermarketów.

Nowo otwarty sklep firmowy Fabryki Cukierków „Pszczółka” zlokalizowano w Lublinie, przy ul. Ludwika Spiessa 7.

Robert Rudnicki został nowym prezesem zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” w Lublinie. Jego kandydatura została uznana za najlepszą po przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego ogłoszonego przez Radę Nadzorczą Spółki.

Decyzją Rady Nadzorczej Fabryki Cukierków „Pszczółka” z dnia 23 lipca 2018 r. Robertowi Rudnickiemu powierzono pełnienie obowiązków Prezesa Zarządu Spółki. Jednocześnie Rada Nadzorcza podjęła decyzję o wszczęciu postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Prezesa Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o.

Fabryka Cukierków „Pszczółka” wzięła udział w Festiwalu Biegowym im. Jana Pawła II w Kazimierzu Dolnym. Podczas imprezy odbyły się dwa specjalne biegi „BiegajMY z Pszczółką” dla najmłodszych w różnych kategoriach wiekowych. Uczestnicy mieli do wyboru trasy o długości 300 oraz 500 metrów. Wszystkie dzieci, które wzięły udział w biegu, otrzymały specjalnie przygotowane na tę okazję medale.

Na sklepowych półkach pojawiły się kolejne nowości oferowane przez Fabrykę Cukierków „Pszczółka”. Są to torebki Stabilo dla sześciu produktów: Czekoladowe Sympatie, Michaśki, Piknikowe, Słoneczne – galaretki w cukrze, Czekoladowe Fantazje oraz Pychałki. Zastosowanie nowego rozwiązania sprawiło, że konsumenci mogą kupić cukierki, dostępne dotąd tylko luzem, w wygodnych i estetycznych opakowaniach.    

Fabryka Cukierków „Pszczółka” wzięła udział w największej i najważniejszej imprezie branżowej na świecie – Międzynarodowych Targach Słodyczy ISM w Kolonii. Tegoroczna edycja w dniach 28-31 stycznia zgromadziła około 1600 firm z ponad 60 krajów.

Strony

X