E.Wedel

W weekend, 7 i 8 grudnia ponad 2500 gości odwiedziło Fabrykę Czekolady E.Wedel na warszawskiej Pradze. Wszystko za sprawą najbardziej czekoladowego weekendu w roku, podczas którego zwiedzający mieli okazję poznać m.in. proces powstawania czekolady oraz historię założycieli firmy – rodziny Wedlów. Dwudniowy event dla wielu był także pierwszą szansą na zobaczenie unikalnego muralu, który zdobi wejście do Fabryki od ul. Lubelskiej.

Marka E.Wedel, która od lat towarzyszy Polakom w święta, zbadała, w jaki sposób różne pokolenia je przeżywają, z jakimi wyzwaniami muszą się mierzyć i co łączy przedstawicieli wszystkich pokoleń zasiadających wspólnie do wigilijnego stołu. Wnioski z badań były inspiracją do stworzenia kampanii Przejdźmy w Tryb Świąteczny, która zachęca do bycia z bliskimi „tu i teraz”, czyli do skupienia się na budowaniu relacji w święta bez codziennych rozpraszaczy uwagi.

Od listopada na sklepowych półkach pojawiają się bożonarodzeniowe słodycze od marki E.Wedel. Fani oryginalnej wedlowskiej czekolady znajdą ją m.in. w czekoladzie gorzkiej z żurawiną i bakaliami czy w kuli Mieszanki Wedlowskiej. Niezmiennie, jako forma słodkiego, drobnego podarunku, marka E.Wedel poleca kultowe już produkty: Torcik Wedlowski dekorowany białą czekoladą oraz delikatne, dwuwarstwowe pianki Ptasie Mleczko® o smaku waniliowo-cynamonowym.

E.Wedel jako jedna z pierwszych firm z kategorii słodyczy zdecydowała się na wejście do świata gamingu. Teraz, dzięki współpracy z GRYOnline.pl, powraca z aktywacją Wedel Up!, w ramach której pragnie towarzyszyć graczom w ich ulubionej przyjemności – graniu.

Do wyjątkowej kolekcji czekolad premium od E.Wedel dołączyła Czekolada Gorzka z cząstkami wiśni i chili. Nowość stanowi idealne połączenie oryginalnej wedlowskiej czekolady z wyjątkowymi dodatkami. 

W ofercie E.Wedel pojawiły się nowe czekoladki w dwóch smakach: Peanut Butter oraz Toffee&Peanuts. Nowości doskonale łączą oryginalną wedlowską czekoladę i rozpływające się w ustach nadzienie. 

4 września przypada Międzynarodowy Dzień Czekolady. Z tej okazji marka E.Wedel zaprosiła do swojej fabryki dziennikarzy, aby mogli zobaczyć, jak wygląda proces produkcji oryginalnej wedlowskiej czekolady.

Pod koniec sierpnia w ofercie sklepów Biedronka pojawił się wyjątkowy produkt, będący połączeniem pysznego, pączkowego ciasta i oryginalnej wedlowskiej czekolady. Nowość to Pączek E.Wedel, który powstał we współpracy z firmą Stokson.

Ruszyła kampania marki E. Wedel promująca kultowe batony Pawełek. Działania pod hasłem „Pawełek budzi radość” obejmą telewizję, outdoor, internet oraz prasę, a ich finałem będzie impreza zorganizowana we współpracy z Wujaszkiem Liestyle i kolektywem DJskim Princess Rap.

E. Wedel wraca do korzeni smaku i wprowadza na rynek trzy rodzaje gorzkich czekolad. Czym się różnią? Czekoladowym odcieniem i zawartością ziaren kakao z Ghany - im ciemniejszy kolor tabliczki, tym więcej kakao. Entuzjaści słodyczy zaznają odrobiny gorzkiego smaku za sprawą „Lekko Gorzkiej” z 50% zawartością kakao, z myślą o nieco odważniejszych konsumentach stworzono „Gorzką Klasyczną” z 64% kakao, a podniebienia najbardziej wymagających koneserów z pewnością ucieszy „Mocno Gorzka”, która zawiera aż 80% kakao.

Strony

X