Centrum Handlowe Auchan

Ceetrus Polska rozpoczął modernizację kolejnego swojego obiektu. Klienci Centrum Handlowego Auchan Gliwice od kwietnia będą mogli korzystać z odnowionych wnętrz, w których znajdą się nowe miejsca do odpoczynku oraz udogodnienia dla rodzin z dziećmi. Po zakończonym remoncie obiekt zyska również nową identyfikację wizualną.

Centrum Handlowe Auchan Gdańsk i Centrum Handlowe Auchan Hetmańska w Białymstoku otrzymały prestiżowe certyfikaty branżowe BREEAM-In-Use z oceną bardzo dobrą w kategorii Asset Performance oraz Building Management. Dokumenty potwierdzają, że w centrach handlowych stosowane są rozwiązania zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju zarówno w zakresie funkcjonowania budynku, jak i sposobu zarządzania nim. 

Ceetrus Polska zakończył modernizację Centrum Handlowego Auchan Żory. Dzięki kilkumiesięcznym pracom remontowym klienci mogą korzystać z odnowionych, nowoczesnych przestrzeni, m.in. strefy restauracyjnej, pokoju rodzica i dziecka oraz pasażu. Nowe wnętrza mają wyrażać hasło obiektu – „Zakupy, to Twój żywioł”.

Ceetrus Polska zakończył modernizację Centrum Handlowego Auchan Produkcyjna w Białymstoku i udostępnił klientom odnowione przestrzenie. Od 1 grudnia odwiedzający mogą korzystać, m.in. z nowych miejsc do wypoczynku, specjalnej przestrzeni do pracy oraz nowoczesnej strefy restauracyjnej. Obiekt zyskał również nową identyfikację wizualną i system oznaczeń.

Nowe marki dołączają do listy najemców Centrów Handlowych Auchan. W Centrum Handlowym Auchan Piaseczno w salonie o powierzchni 92 mkw. klienci mogą skorzystać z bogatej oferty marki Tatuum. To pierwszy sklep marki w obiektach komercjalizowanych przez Ceetrus Polska. Natomiast w Centrum Handlowym Auchan Gdańsk została otwarta nowa kawiarnia i cukiernia Dom Czekolady.

Do grona najemców Centrum Handlowego Auchan Gliwice dołącza PEPCO. W nowym salonie o powierzchni 555 mkw. klienci mogą skorzystać z bogatej oferty odzieży i artykułów do domu. Za komercjalizację obiektu odpowiada Ceetrus Polska.

W pierwszy weekend września rozpoczęła się 9. edycja corocznej kampanii edukacyjnej „Odblaskowi – Widoczni na drodze”, której gospodarzem będą Centra Handlowe Auchan. Akcja ma na celu propagowanie odpowiedzialnych zachowań na drodze, a w szczególności noszenia elementów odblaskowych przez najmłodszych i ich rodziców. Dla uczestników kampanii przygotowano 60 tys. odblaskowych opasek.

Ceetrus Polska rozpoczął remont Centrum Handlowego Auchan Produkcyjna. Prace budowlane obejmą pasaże, strefę restauracyjną i inne ogólnodostępne przestrzenie. Zakończenie prac zaplanowano na koniec września.

Po zakończonej rozbudowie i modernizacji 8 kwietnia nastąpiło otwarcie Centrum Handlowego Auchan Gdańsk. Przebudowany obiekt zwiększył powierzchnię handlową o ok. 5300 mkw., a liczba lokali wzrosła do ponad 70. Do dyspozycji klientów są m.in. strefy wypoczynku, plac zabaw dla dzieci, biblioteczka oraz przestrzeń do pracy wspólnej i bezpłatny internet. 

X

Przeczytaj również