Carrefour

W II kwartale 2019 r. Carrefour Polska otworzył 30 nowych sklepów franczyzowych o łącznej powierzchni ponad 2,5 tys. mkw. Dwie trzecie z nich zostało otwartych pod szyldem Carrefour Express, pozostałe – pod szyldem GLOBI. Ekspansja sieci dotyczy wszystkich formatów, zarówno osiedlowych, jak i przy stacjach paliw.

Carrefour Polska skutecznie realizuje swoje zobowiązanie dotyczące wycofania ze sprzedaży jajek od kur z chowu klatkowego. Sieć całkowicie zaprzestała sprzedaży, tzw. jaj „trójek” w ofercie marki własnej. Działanie to jest kolejną z konkretnych inicjatyw strategii transformacji żywieniowej oraz programu Act For Food realizowanych przez Carrefour na polskim rynku.

Hipermarket Carrefour w Szczecinie włącza się w zajęcia Dziecięcej Akademii Rozwoju, które odbyły się 6 sierpnia w Domu Kultury Słowianin. Dzieci uczestniczące w zajęciach od przedstawicieli Carrefour dowiedzieli się m.in. jak odróżnić produkty ekologiczne od konwencjonalnych i dlaczego warto uwzględnić je w naszej diecie.

Carrefour Polska rozwija projekt mini kas samoobsługowych w swoich sklepach formatu convenience. Sieć wprowadziła nowe kasy do kolejnych 20 sklepów franczyzowych w Warszawie, Gdańsku i Krakowie. To innowacyjne rozwiązanie pozwala zapewnić klientom szybkie i wygodne zakupy, a dla franczyzobiorców i ajentów sieci stanowi znaczące wsparcie w zakresie efektywnego zarządzania sklepem.

Idea less waste na dobre wkroczyła do sklepów Carrefour Polska. Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, sieć rozszerza możliwość zakupów produktów na wagę do własnych wielorazowych opakowań, na wszystkie hiper- i supermarkety w Polsce. Akcji towarzyszy kampania informacyjna dla klientów.

W Galerii Morena zainstalowano system znaczników TOTUPOINT, który wspomaga orientację przestrzenną i zwiększa poziom bezpieczeństwa osób niewidomych i niedowidzących. Jest to działanie realizowane przez Carrefour Polska, właściciela galerii w Gdańsku, w ramach partnerstwa na rzecz dostępności, którego sieć jest sygnatariuszem.

Firma Suning.com ogłosiła nabycie 80% udziałów w Carrefour China za sumę 620 milionów euro (4,8 miliarda RMB). Po zakończeniu transakcji firma Suning.com będzie w posiadaniu pakietu kontrolnego w Carrefour China.

Blisko 400 przedstawicieli najważniejszych podmiotów skupionych wokół polskiego rynku żywności konwencjonalnej i ekologicznej wzięło udział w I Kongresie Rolnictwa i Żywności Ekologicznej ECO FOOD 360, którego organizatorem był Carrefour Polska. Sieć zgromadziła najistotniejszych przedstawicieli środowiska, aby upowszechniać wiedzę na temat żywności ekologicznej w Polsce oraz promować rozwój polskiego rolnictwa ekologicznego.

Carrefour Polska startuje z nową odsłoną kampanii Act For Food. Tym razem sieć promuje produkty ekologiczne z gwarancją najniższej ceny prezentując nowy, dziewiąty już konkret „BIO na zdrowie”. Kampania koncentruje się na działaniach edukacyjnych dla klientów oraz współpracy z influencerami, a także ekspertem merytorycznym kampanii – prof. dr hab. Ewą Rembiałkowską, ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Jadwiga Zientara objęła stanowisko wiceprezesa zarządu Carrefour Polska, z odpowiedzialnością za obszar finansów, nieruchomości komercyjnych oraz ekspansji.

Strony

X

Przeczytaj również