Carrefour

Blisko 400 przedstawicieli najważniejszych podmiotów skupionych wokół polskiego rynku żywności konwencjonalnej i ekologicznej wzięło udział w I Kongresie Rolnictwa i Żywności Ekologicznej ECO FOOD 360, którego organizatorem był Carrefour Polska. Sieć zgromadziła najistotniejszych przedstawicieli środowiska, aby upowszechniać wiedzę na temat żywności ekologicznej w Polsce oraz promować rozwój polskiego rolnictwa ekologicznego.

Carrefour Polska startuje z nową odsłoną kampanii Act For Food. Tym razem sieć promuje produkty ekologiczne z gwarancją najniższej ceny prezentując nowy, dziewiąty już konkret „BIO na zdrowie”. Kampania koncentruje się na działaniach edukacyjnych dla klientów oraz współpracy z influencerami, a także ekspertem merytorycznym kampanii – prof. dr hab. Ewą Rembiałkowską, ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Jadwiga Zientara objęła stanowisko wiceprezesa zarządu Carrefour Polska, z odpowiedzialnością za obszar finansów, nieruchomości komercyjnych oraz ekspansji.

Carrefour kontynuuje inwestycje w strategię omnikanałową i dalszy rozwój e-grocery w Polsce. W niespełna 3 miesiące od otwarcia internetowego sklepu spożywczego w Katowicach, Carrefour wchodzi z ofertą e-grocery na kolejny rynek. Sieć  uruchomiła właśnie internetowy sklep spożywczy w Krakowie.

Carrefour Polska oraz SwipBox, operator automatów do odbioru przesyłek kurierskich, nawiązali współpracę, dzięki której klienci sieci zyskali możliwość wygodnego odbioru paczek w największym w Polsce automacie SwipBox. Został on zlokalizowany w hipermarkecie Carrefour w Centrum Handlowym Targówek.

Carrefour Polska kontynuuje rozwój nowego modelu współpracy z polskimi producentami warzyw i owoców – z początkiem kwietnia sieć podpisała łącznie 15 kontraktów farmerskich. Rozwój bliskiej współpracy z polskimi dostawcami to ważny element realizowanej strategii transformacji żywieniowej, a także gwarancja wysokiej jakości lokalnych produktów dla klientów sieci.

Pomagać przyrodzie na co dzień, a nie ją niszczyć – to przesłanie tegorocznej Godziny dla Ziemi WWF. Dlaczego? To proste – innego domu nie mamy. W akcji zgaszenia światła na 60 minut dla planety wzięło udział kilkadziesiąt hiper- i supermarketach sieci Carrefour.

DHL Express Poland podpisał umowę z firmą SwipBox, operatorem obsługującym sieć automatów do odbioru paczek. Dzięki współpracy z sieciami sklepów Biedronka i Carrefour w Polsce znajduje się już niemal 200 automatów. Ze względu na rosnący popyt na zautomatyzowane punkty odbioru firma SwipBox ma w planach postawić do końca roku nawet 1000 urządzeń tego typu.

Sklepy Carrefour przyłączyły się do XVI zbiórki żywności Caritas TAK, POMAGAM! 29 i 30 marca w sklepach sieci w 31 miastach będzie można przekazać produkty spożywcze, aby wesprzeć potrzebujących w przygotowaniu śniadania wielkanocnego.

W ramach projektu „Go Agri Bio”, realizowanego przez Społeczny Instytut Ekologiczny, przygotowany został portal www.jakzostacrolnikiemeko.pl, który stanowi kompendium wiedzy na temat procesu konwersji. Działania w ramach tej inicjatywy finansowane są z grantu Fundacji Carrefour. 

Strony

X