Advertisement

Carrefour

Carrefour Polska ogłosił najlepsze inicjatywy 10. kampanii Autodiagnostyk „Wyzwanie dla dostawców – odpowiedzialne opakowania”. Wyniki ogłoszono 16 października podczas Spotkania Dostawców Marki Własnej.

Carrefour Polska zakończył rozbudowę Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu. W odnowionym i powiększonym o blisko 3000 mkw. obiekcie pojawiły się nowe marki, a dotychczasowi najemcy kompleksowo odświeżyli lub przebudowali swoje lokale. Rozbudowie uległa także strefa restauracyjna oraz parking.

W najnowszej loterii Carrefour na klientów sieci czeka kilkaset tysięcy bonów zakupowych o wartości od 10 do 500 zł. Codziennie do wygrania jest również karta podarunkowa Carrefour o wartości 12 000 zł. Łączna pula wszystkich nagród w loterii to wartość prawie 4 mln zł. Loteria trwa od 1 do 27 października br.

Firma Suning.com ogłosiła realizację nabycia Carrefour China, co symbolizuje początek epoki Suning w Carrefour China. Informacje powiązane są z transakcją opublikowaną wcześniej tego roku (23 czerwca), kiedy to firma Suning.com podała do wiadomości zamiar nabycia 80% udziałów w Carrefour China za kwotę 620 milionów euro. Firma Suning przyspiesza ekspansję portfela sklepów fizycznych w ramach rozbudowy modelu detalu we wszystkich scenariuszach.

Carrefour Polska zakończył rozbudowę Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu. Do grona najemców odnowionego i powiększonego o blisko 3000 mkw. centrum handlowego, dołączyły nowe marki, takie jak m.in. Smyk czy Pepco, rozbudowano strefę restauracyjną oraz parking, a dotychczasowi najemcy kompleksowo odświeżyli lub przebudowali swoje lokale. Galeria Słowiańska ruszyła z intensywnymi działaniami marketingowymi promującymi nowy wizerunek obiektu pod hasłem „Nowe rozdanie”.

W Podkonicach Dużych (woj. łódzkie) rozpoczęto prace nad budową nowego magazynu sieci Carrefour, które planowo mają zostać zakończone w 2020 roku. W związku z tym firma poszukuje aż 500 nowych pracowników.

Carrefour aktywnie pomaga w zmianie nawyków żywieniowych. Sieć sukcesywnie dąży do demokratyzacji produktów ekologicznych poprzez gwarancję najniżej ceny, zwiększenie ich dostępności oraz różnorodności oferowanego asortymentu. Istotnym elementem tej strategii jest także edukacja na temat produktów ekologicznych, którą sieć kontynuuje w drugiej odsłonie kampanii „BIO na zdrowie”.

W sobotę, 14 września wystartował 11. PKO Półmaraton Bytomski. To największa impreza biegowa w mieście i jedna z największych w południowej Polsce. Z myślą o promocji aktywnego stylu życia, półmaraton wsparł Carrefour Polska.

Carrefour Polska rozwija sprzedaż w modelu omnichannel wdrażając w swoich kanałach cyfrowych oraz sklepach stacjonarnych rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji. Inwestycja w nowe technologie pozwoli sieci na indywidualne dopasowywanie oferty do klientów, co poprawi doświadczenia konsumentów zwiększając komfort, szybkość i wygodę całego procesu zakupowego.

Carrefour Polska nawiązał współpracę z kolejnym dużym międzynarodowym graczem obecnym na polskim rynku stacji paliw, firmą Total Polska. Partnerzy będą współpracować przy otwarciach franczyzowych sklepów Carrefour Express Convenience na stacjach paliw marki Total w całej Polsce. W sierpniu br. zostały otwarte pierwsze dwa sklepy: w Stolnie i Strzyżawie w województwie kujawsko-pomorskim.

Strony

X

Przeczytaj również