Browary Polskie

Dążenie do neutralności klimatycznej to współcześnie jedno z ważniejszych zobowiązań dla polskich przedsiębiorców. Temu zagadnieniu poświęcone było spotkanie pn. „Odpowiedzialność Ekologiczna Polskiego Biznesu” zorganizowane przez Pracodawców RP i Kancelarię Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej. O potrzebie skutecznych działań na rzecz ochrony środowiska naturalnego, a także o wyzwaniach klimatycznych, przed którymi stoi polski przemysł piwowarski, opowiedział Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie.

Paul Davies, stojący na czele Carlsberg Polska, rozpoczął właśnie dwuletnią kadencję prezesa Zarządu Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. Na stanowisku tym zastąpił Igora Tikhonova z Kompanii Piwowarskiej.

Znaki „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, „Alkohol. Tylko dla pełnoletnich” i „W ciąży nie piję alkoholu” są bardziej widoczne i lepiej rozpoznawalne przez społeczeństwo niż obowiązkowe ostrzeżenia zdrowotne – wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar/Millward Brown.

Jak wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów, ostatni kwartał 2015 r. upłynął pod znakiem najmniejszej w skali roku aktywności reklamowej browarów. Od października do grudnia piwowarzy wyemitowali łącznie 112 nowych reklam – blisko o połowę (42 proc.) mniej niż w kwartale poprzedzającym. Najnowszy raport IMM, analizujący aktywność reklamową producentów piwa, potwierdził zgodność reklam branży piwowarskiej z Kodeksem Etyki Reklamy.

X