Bracia Koral

Marka Bracia Koral, z okazji 5 letniego jubileuszu, w kulinarnym show „Pyszne studio” z udziałem ambasadora marki Damiana Kordasa, pokazuje Polakom, że lody nie muszą być tylko na patyku i że można wyczarować z nich wyjątkowe desery do prostego przygotowania w domowym zaciszu. Jak tłumaczy ambasador marki – sezon na lody nie kończy się wraz z końcem lata, a jesienią i zimą można połączyć je nie tylko z owocami, ale również polskimi warzywami, zarówno na zimno jak i na ciepło. Kucharz zdradza również tajemnicze właściwości jesiennych i zimowych deserów lodowych – natychmiastową poprawę humoru przy jesiennej chandrze.

Marka Bracia Koral, która w tym roku obchodzi okrągłe 5-te urodziny, przygotowuje dla swoich fanów kolejne jubileuszowe konkursy. Tym razem zachęca wszystkich oglądających kanał marki „Pyszne Studio” i chętnych do eksperymentowania w kuchni, do zaprezentowania własnego przepisu na deser z użyciem lodów z kolekcji Bracia Koral. Przepis może być przedstawiony w dowolnej formie - tekst, zdjęcie lub video, z których jury wybierze 5 tych najbardziej kreatywnych. Laureaci otrzymają zaproszenie na nagrania odcinków specjalnych z ambasadorem marki i kucharzem „Pysznego Studia” Damianem Kordasem oraz atrakcyjne nagrody.

Marka Bracia Koral, która świętuje 5 letni sukces na polskim rynku, startuje z nowym projektem internetowym – kulinarnym show „Pyszne studio” na kanale YouTube. Gospodarzem cyklu, aż 40-stu kulinarnych odcinków, będzie nowy ambasador marki Bracia Koral – Damian Kordas – najmłodszy w Europie zdobywca tytułu Masterchef’a. Kordas, w kolejnych odcinkach zaprezentuje kreatywne i jednocześnie szybkie do przygotowania desery z lodami Bracia Koral w roli głównej.  Inauguracyjny odcinek, ze specjalnym udziałem Artura Żmijewskiego – znanego i cenionego aktora, wyemitowany zostanie 8 marca z okazji Dnia Kobiet.

Marka Bracia Koral, producent lodów premium, w 2019 r. chce zatrzymać najpiękniejsze chwile i wspomnienia. Jednym ze sposobów na ich uchwycenie jest konkurs, który rozpoczyna się w Dzień Zakochanych – Walentynki, pod nazwą #dlawszystkichktorychkochamy. Każdy z fanów marki ma szansę na wygraną atrakcyjnych nagród poprzez publikację fotografii z ukochaną osobą, zwierzakami, które są jak domownicy lub pasją czy rzeczą, która daje nam radość na co dzień.

Marka Bracia Koral rozpoczęła kampanię związaną z poszukiwaniem smaków dzieciństwa. Wraz ze swoim ambasadorem, znanym kucharzem Łukaszem Konikiem zapytali Polaków czy na co dzień poszukują smaków dzieciństwa i jakie smaki kojarzą im się z tym beztroskim czasem. Odpowiedzią na poszukiwania jest cykl filmików z przepisami stworzonymi przez kucharza – smaki jak dawniej w nowej zaskakującej odsłonie np. śledź z sorbetem cytrynowym. Materiały będą udostępniane przez cały wakacyjny okres na kanałach social media i stronie internetowej marki Bracia Koral.

Bracia Koral wprowadza na rynek nową linię produktów pod nazwą Smaki Dzieciństwa. To już druga po Lody Jak Dawniej rodzina produktów tej młodej, ale doskonale już znanej konsumentom marki. Nowością są nie tylko ciekawe smaki, ale również unikalne opakowanie do tej pory niespotykane na polskim rynku. Przywołujące wspomnienia dawnych lat Sernik Mamusi i Krem Orzechowo-Czekoladowy dostępne będą w specjalnie zaprojektowanych słoiczkach, które wyglądem nawiązują do „tamtych" czasów.  

W sezonie 2017 na rynku lodowym pojawią się nowe propozycje od marki Koral. Jedną z nich jest poszerzająca linię Grand-Gold wersja CHERRY Władca Zmysłów. 

Reklama z udziałem kompozytora i piosenkarza będzie promować nowe wersje smakowe lodów. Poprzednikami Zbigniewa Wodeckiego byli m.in. Maryla Rodowicz, Daniel Olbrychski i Dorota Rabczewska, Katarzyna Figura.

Już w najbliższą sobotę 3 września Śląskie Wesołe Miasteczko świętować będzie 57. urodziny. Partnerem imprezy została marka Bracia Koral - Lody Jak Dawniej, która tego dnia otworzy na terenie miasteczka strefę zabaw „Jak Dawniej”. 

Na stronie marki Bracia Koral na Facebooku 10 sierpnia ruszył konkurs: „Deser Jak Dawniej”. 

X