Biedronka

Biedronka wprowadza kolejne wakacyjne udogodnienie dla swoich klientów. Po wielkim sukcesie namiotów wyprzedażowych – następnym innowacyjnym pomysłem sieci są przyczepy wyprzedażowe. Produkty przemysłowe w ramach oferty Outlet Trucków można kupić w obniżonych do 70% cenach.

Sieć Biedronka otworzyła kolejne dwa sklepy po modernizacji. Placówki w Szczecinie przy al. Piastów oraz w Poznaniu przy ul. Polanka powstały w nowym formacie 2.0, który oznacza zoptymalizowane, bardziej przystępne dla klientów ustawienie produktów.

Sieć sklepów Biedronka, należąca do spółki Jeronimo Martins Polska, rozpoczęła testy skanerów kart lojalnościowych „Moja Biedronka”. Urządzenia mają zwiększyć komfort klientów i skrócić czas oczekiwania w kolejce do kasy.

Sieć Biedronka nie zapomina o fanach piłki nożnej. Biedronka jako Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w tej dyscyplinie przygotowała od 12 sierpnia specjalną kolekcję produktów z wizerunkami piłkarzy.

Milion złotych – tyle sieć Biedronka przeznaczyła łącznie przez pięć edycji na nagrody w konkursie na książkę dla dzieci „Piórko”. 2 sierpnia br. jury ogłosiło, że laureatką tegorocznej edycji w kategorii Ilustracje jest 26-letnia warszawianka Julia Hanke.

Sklep przy ul. Topolowej 2 to pierwsza Biedronka w Rewalu. Placówka posiada wiele ekologicznych rozwiązań. Otwarto ją w formacie 2.0, co oznacza wygodniejsze ułożenie produktów, a tym samym większy komfort zakupów.

Z sukcesem zakończyły się remonty dwóch dolnośląskich Biedronek – we wrocławskich Wojszycach i w Oleśnicy. Obydwie placówki w nowej odsłonie uruchomiono 30 lipca. W sklepach zostały zastosowane ekologiczne rozwiązania, a ich wnętrze dostosowane do formatu 2.0.

W II kwartale 2019 r. sprzedaż w sklepach sieci Biedronka wzrosła w walucie lokalnej o 12,1% osiągając 3,17 mld euro. Sprzedaż L4L zwiększyła się w tym czasie o 8,6%. W analizowanym okresie otwarto 19 nowych placówek sieci.

Biedronka rozpoczyna lato od sezonowej wyprzedaży. Już w poniedziałek, 24 czerwca, w większości sklepów sieci rusza wielka wyprzedaż artykułów tekstylnych i dekoracyjnych. Rabatami sięgającymi nawet 70% objętych zostało ponad 1200 produktów. Wiele z nich będzie można kupić za złotówkę.

Zysk netto Grupy Jeronimo Martins w pierwszym kwartale 2019 r. wyniósł 72 mln euro, wobec 85 mln euro w analogicznym okresie ubiegłego roku. W wyniku ograniczenia handlu w niedziele i przesunięciu świąt Wielkanocy sprzedaż L4L spadła o 1,1%.

Strony

X

Przeczytaj również