Jesteś tutaj

Pomysł na jesienne desery od marki Bracia Koral

Marka Bracia Koral, z okazji 5 letniego jubileuszu, w kulinarnym show „Pyszne studio” z udziałem ambasadora marki Damiana Kordasa, pokazuje Polakom, że lody nie muszą być tylko na patyku i że można wyczarować z nich wyjątkowe desery do prostego przygotowania w domowym zaciszu. Jak tłumaczy ambasador marki – sezon na lody nie kończy się wraz z końcem lata, a jesienią i zimą można połączyć je nie tylko z owocami, ale również polskimi warzywami, zarówno na zimno jak i na ciepło. Kucharz zdradza również tajemnicze właściwości jesiennych i zimowych deserów lodowych – natychmiastową poprawę humoru przy jesiennej chandrze.

Marka Koral od lat stawia na wysoką jakość swoich produktów i ich pochodzenie – są to zaufani Polscy dostawcy, bo jak tłumaczy producent Polacy kochają połączenie lodów z owocami, a najlepsze owoce są w Polsce. Marka w sumie skupuje nawet 1000 ton owoców rocznie (wiśnie, truskawki, maliny, czarne porzeczki, jagody). Z polskich owoców, a nawet warzyw w połączeniu z lodami przygotować można wyjątkowe desery.

Marka Bracia Koral, która świętuje 5 letni sukces na polskim rynku, na początku sezonu lodowego wystartowała z nowym projektem internetowym – kulinarnym show „Pyszne studio” na kanale YouTube. Gospodarzem cyklu, aż 40-stu kulinarnych odcinków, jest ambasador marki Bracia Koral – Damian Kordas – najmłodszy w Europie zdobywca tytułu Masterchef’a. Kordas, który w kolejnych odcinkach prezentuje kreatywne i jednocześnie szybkie do przygotowania desery z lodami Bracia Koral w roli głównej. 

– Mimo, że lato już się skończyło to Polacy nie chcą rezygnować z jedzenia lodów – wybierają te familijne, w dużych opakowaniach, ale często kończy się na tym, że pomysł na ich wykorzystanie ogranicza się do zjedzenia lodów łyżeczką. W Pysznym Studiu marki Bracia Koral pokazujemy, że lody to świetny produkt, który można połączyć praktycznie ze wszystkimi składnikami – zarówno na zimno, jak i na ciepło. W naszych filmach chcę przekazać fanom, że po pierwsze deser, który stworzą może być łatwy do wykonania i szybki, po drugie może być wykonany z naszych, polskich i wyjątkowych produktów: jabłek, gruszek, a nawet buraków i po trzecie może być efektowny oraz ciekawy. Dla mnie jesień to najlepszy czas na desery, których ukrytą właściwością jest natychmiastowa poprawa humoru w jesiennej i zimowej aurze – mówi Damian Kordas, ambasador marki Bracia Koral

Sezon na lody w Polsce powoli, ale systematycznie rozciąga się, a granica pomiędzy latem i zimą delikatnie się zaciera. Dużą rolę odgrywa zawsze pogoda i przedłużające się lato, ale również moda na lody – Polacy deklarują, że chętnie sięgają i jedzą je również jesienią i zimą. Właśnie w te zimniejsze miesiące Damian Kordas w roli głównej oprócz lodów umieścił pyszne, polskie gruszki, jabłka, a nawet buraki przygotowując 3 wyjątkowe przepisy, które można znaleźć na kanale You Tube Pyszne Studio:

1. Polskie gruszki zapiekane z bezą i lodami śmietankowymi z ciasteczkami

https://www.facebook.com/braciakoralPL/videos/947684208942046/

2. Mus jogurtowy z burakiem karmelizowanymi polskimi śliwkami i lodami słony karmel

https://www.facebook.com/braciakoralPL/videos/393859647950893/

3. Grillowane polskie jabłka z pistacjami i lodami śmietankowymi

https://www.facebook.com/braciakoralPL/videos/425138228137898/

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Bracia Koral wprowadza na rynek nową linię produktów pod nazwą Smaki Dzieciństwa. To już druga po Lody Jak Dawniej rodzina produktów tej młodej, ale doskonale już znanej konsumentom marki. Nowością są nie tylko ciekawe smaki, ale również unikalne opakowanie do tej pory niespotykane na polskim rynku. Przywołujące wspomnienia dawnych lat Sernik Mamusi i Krem Orzechowo-Czekoladowy dostępne będą w specjalnie zaprojektowanych słoiczkach, które wyglądem nawiązują do „tamtych" czasów.  

Marka Bracia Koral rozpoczęła kampanię związaną z poszukiwaniem smaków dzieciństwa. Wraz ze swoim ambasadorem, znanym kucharzem Łukaszem Konikiem zapytali Polaków czy na co dzień poszukują smaków dzieciństwa i jakie smaki kojarzą im się z tym beztroskim czasem. Odpowiedzią na poszukiwania jest cykl filmików z przepisami stworzonymi przez kucharza – smaki jak dawniej w nowej zaskakującej odsłonie np. śledź z sorbetem cytrynowym. Materiały będą udostępniane przez cały wakacyjny okres na kanałach social media i stronie internetowej marki Bracia Koral.

X