Jesteś tutaj

Złota Wiśnia Solidarności w nowej szacie graficznej

Wiśnie w likierze Solidarności zmieniły szatę graficzną opakowań. Teraz czekoladowe praliny Złota Wiśnia zachwycają czerwono-złotym designem. Elegancko i z klasą, tak prezentuje się ich nowa odsłona. Produkty w nowych opakowaniach są dostępne w sprzedaży od września br.

Złota Wiśnia Solidarności to silny gracz rynkowy w kategorii pralin prezentowych i produkt chętnie wybierany przez konsumentów na każdą okazję. Te popularne, alkoholizowane praliny wyróżnia unikalna kompozycja całego owocu soczystej wiśni, aromatycznego likieru i aksamitnej deserowej czekolady, ceniona przez koneserów od lat.

Nowe opakowania Złotej Wiśni wyróżniają się nowoczesną estetyką, dzięki czemu idealnie wpasowują się w kategorię pralin prezentowych na każdą okazję, reprezentując segment premium.

Złota Wiśnia Solidarności w nowej i starej szacie graficznej bierze udział w loterii konsumenckiej „Złotobranie”, w której do wygrania znalazły się nagrody pieniężne oraz złoty samochód.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Startuje nowa kampania Prince Polo pod hasłem: Które TOCOŚ jest narodową cechą Polaków. Zadaniem akcji jest inspirowanie Polaków do odkrywania charakterystycznych dla nas pozytywnych cech, zwanych TOCOSIAMI. W działaniach marka wykorzystuje sukces polskiego wafelka na Islandii. Kampania potrwa dwa miesiące i pojawi się w telewizji, radio, internecie oraz w mediach społecznościowych.

Spółka Bielmar realizuje promocję konsumencką margaryny Śniadaniowej Premium. Do każdego opakowania produktu dodano magnes na lodówkę.

X