Jesteś tutaj

Wawel ze słodką ofertą na Walentynki

W tym roku marka Wawel przygotowała dla konsumentów wyjątkową, okazjonalną ofertą walentynkową. Pojawią się w niej znane i uwielbiane produkty, jak Malaga i Kasztanki, a także pyszne nowości – czekolada Stracciatella i czekolada Chrupiący Kokos. Wszystkie produkty mają specjalnie zaprojektowane, eleganckie opakowania z miłosnymi motywami i dedykacją „Dla Ciebie”. Te propozycje idealnie sprawdzą się jako słodki upominek dla bliskiej osoby.

Marka Wawel przygotowała dla wszystkich zakochanych – i nie tylko – specjalną ofertę okazjonalną. W jej skład wchodzą Malaga i Kasztanki teraz dostępne w eleganckiej, metalowej puszce z ozdobną banderolą „Dla Ciebie”, idealną na specjalne okazje, jak Walentynki czy Dzień Kobiet. Na sklepowych półkach znajdzie się także cukierki Tofflairs w dwóch wariantach smakowych, zapakowane w prezentowy kartonik.

Z myślą o wyjątkowych okazjach, w ofercie marki Wawel znajdzie się również słodkie nowości w eleganckich kartonikach – duża 300-gramowa czekolada Chrupiący Kokos – z tabliczką w kształcie słodkich całusów oraz dostępna tylko w ofercie okazjonalnej czekolada Stracciatella z mlecznym nadzieniem, chrupkami ryżowymi i cząstkami ziarna kakaowego. Wszystkie pozycje z oferty mają prezentowe opakowania z atrakcyjnym, nowoczesnym designem i dedykacją „Dla Ciebie”, a także objęte są programem Dobre Składniki – czyli nie zawierają zbędnych konserwantów, barwników, sztucznych aromatów oraz emulgatora E476.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Dobiegły końca 3 aktywności konsumenckie marki Wawel realizowane we współpracy z partnerami handlowymi – loteria w sieci Carrefour oraz dwa konkursy z sieciami Intermarche i Lidl. Klienci byli zachęcani do rejestrowania paragonów za zakup słodyczy marki Wawel za minimum 20 zł, a nagrodami były samochody Hyundai i20, bony towarowe sklepów danej sieci i bilety do kina.

Od sierpnia do października 2019 roku Wawel organizuje Festiwal Galaretek – w ramach aktywacji  wszystkie galaretki producenta, m.in. Mieszanka Krakowska, Fresh & Fruity, galaretki w formie pastylki, np. pomarańczowa i malinowa, a także wybrane czekolady z dodatkiem galaretek, są wspierane dedykowanymi ekspozycjami (standy, palety), materiałami POS i reklamami w gazetkach.

X

Przeczytaj również