Jesteś tutaj

Uwolnij moc roślin – z marką Flora

„Uwolnij moc roślin” – pod taką nazwą odbywa się aktywacja konsumencka marki Flora, organizowana w sklepach w całej Polsce. Do 500 tys. opakowań produktu Flora Original dołączone zostały nasiona słonecznika, lnu i rzepaku do własnego wysiewu w domu. Akcja potrwa do 31 maja.

Receptura oparta na kompozycji cennych olejów roślinnych oraz zawartość niezbędnych kwasów tłuszczowych Omega-3 i 6 – oto charakterystyka produktów marki Flora: Flory Original, Flory Light, Flory Gold oraz Flory Olive. To wyjątkowe propozycje dla wszystkich, którzy dbają o zdrowie serca.

Dodatkowo, produkty marki Flora zwracają uwagę wyróżniającymi się na półce opakowaniami. Cechują się one intensywnymi, nasyconymi kolorami, odwołaniem do receptury opartej na olejach roślinnych oraz jasno komunikowanymi zaletami produktów.

Od teraz do opakowań Flory Original dołączone zostały także saszetki z nasionami do własnego wysiewu. Wystarczy postępować zgodnie z instrukcją na odwrocie opakowania, by we własnym domu lub ogrodzie cieszyć się pięknem roślin, które tworzą produkty marki Flora.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-09

Do końca lutego br. potrwa kampania telewizyjna serów twarogowych Hochland – plastrów i krążków. Kampania będzie realizowana w największych stacjach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności. Przygotowano także wsparcie w punktach sprzedaży.

Data wydarzenia: 
2014-01-30

Almette z kolorowym pieprzem zdobywa wciąż nowych fanów, a sprzedaż dynamicznie rośnie. W lutym br. Almette z kolorowym pieprzem inspirować będzie nie tylko w telewizji (w największych stacjach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych) i prasie, ale klienci największych sieci handlowych otrzymają książeczki z przepisami na bazie serka Almette. Autorką inspiracji Almette jest Joanna Matyjek, miłośniczka prostych przepisów i naturalnego jedzenia, prowadzi popularny blog kulinarny „Odczaruj Gary".

X