Jesteś tutaj

Advertisement

Przestrzeń repozycjonuje Lay’s MAXX w regionie

Agencja stworzyła nową platformę komunikacji submarki Lay’s oraz materiały digital dla ponad 30 rynków. W Polsce kampania ruszyła pod koniec września.

Do tej pory Lay’s MAXX nie miało odrębnej komunikacji i kojarzone było z marką-matką: Lay’s i jej hasłem: Lepiej z Lay’s. Nowa kampania ma nie tylko nadać Lay’s MAXX własny język, ale i ustanowić odrębny moment konsumpcji: być szybką przekąską w każdej sytuacji.

Ze względu na grupę docelową kampania koncentruje się w kanale digital, wykorzystując głównie krótkie formaty. Mając do dyspozycji 15-, a nawet 6-sekundowe video, niezwykle rozproszoną uwagę odbiorców, jak mówi agencja, trzeba było działać bez półśrodków. – Wiedzieliśmy, że potrzebujemy bardzo prostego, a jednocześnie wyróżniającego się pomysłu. Czegoś, co od razu zatrzyma uwagę odbiorców, nie będzie wymagać analiz czy głębokiego zaangażowania – mówi Tomasz Misiukiewicz, współzałożyciel i dyrektor kreatywny.

Idea musiała być także uniwersalna, bo korzystać z niej będzie ponad 30 rynków. Zadanie komplikował dodatkowo fakt, iż na każdym rynku inny smak produktu wiedzie prym wśród konsumentów, a to właśnie smak miał być integralną częścią komunikacji. – Wszystkie pomysły sprawdzaliśmy pod kątem prostoty, czytelności nawet w kontakcie z 6-sekundowym video i długofalowości pomysłu: czy idea pozwala tworzyć wiele egzekucji czy jest w stanie dostosować się do różnych smaków produktów (od papryki przez pizzę po kurczaka) – dodaje Karolina Kałużna, współzałożycielka i dyrektor kreatywna.

Oprócz produkcji serii filmów w ramach współpracy Przestrzeń przygotowała assety digital, rekomendacje działań sklepowych oraz niestandardowych akcji w przestrzeni miejskiej.  Wszystkie materiały złożyły się na tzw. toolkit, czyli przewodnik przygotowany przez agencję do implementacji przez rynki regionalne.

Kampania Lay’s MAXX w Polsce już wystartowała. W pozostałych krajach launch odbywać się będzie zarówno w tym roku, jak i w pierwszej połowie 2020.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W emocjonalnej kampanii Tymbark wzrusza opowieścią o samotnej kropli soku… Na szczęście dzięki przewadze nowego, wygodniejszego kartonu ta historia ma swój happy end.

Ruszyła kolejna edycja kampanii „Przerwa na wspólne czytanie”, której celem jest wspieranie idei wspólnego czytania książek przez rodziców i dzieci. Zgłaszajmy i głosujmy na lokalne biblioteki, które mają szansę wygrać wyjątkowe książki oraz pufy. Zwycięskie biblioteki otrzymają łącznie 10 000 lektur. Dodatkowo w ramach kampanii bezpłatnie rozdanych zostanie aż 40 000 książek.

X