Jesteś tutaj

Premiera unikalnego spotu Lay’s

Dzisiaj o godz. 11 na stronie www.lays.pl odbyła się premiera wyjątkowego spotu marki Lay’s, który zmontował Xawery Żuławski, znany polski reżyser i scenarzysta. Jest to niepowtarzalny spot, gdyż do jego powstania przyczyniło się 135 reżyserów – fanów Lay’s, którzy zdecydowali się wziąć udział w organizowanym przez markę konkursie „Codzienne przyjemności smakują lepiej z Lay’s”.

„Lay’s od dawna nawiązuje dialog z konsumentami – jest to element naszej komunikacji. Do tej pory prosiliśmy ich o współtworzenie smaków chipsów, organizując takie akcje, jak »Wymyśl swój smak« czy »Zostań jurorem«. Tym razem poszliśmy o krok dalej – chcieliśmy zrozumieć, jak konsumenci odczytują ideę »Lepiej z Lay’s«. Poprosiliśmy więc ich, aby pokazali nam, co oznacza dla nich hasło »Codzienne przyjemności smakują lepiej z Lay’s« poprzez stworzenie 30-sekundowych filmów” – powiedziała Anna Bielecka-Bochenko, Senior Brand Manager Lay’s. „Efekt akcji przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania, nie tylko pod kątem ilości nadesłanych filmów, ale przede wszystkim ich wysokiej jakości. Chcielibyśmy gorąco podziękować naszym konsumentom za zaangażowanie i zaufanie, jakim obdarzają markę Lay’s i zaprosić do obejrzenia naszego wspólnego dzieła – jest naprawdę wyjątkowe!” – dodała Anna Bielecka-Bochenko.

Xawery Żuławski po obejrzeniu nadesłanych spotów powiedział: „Filmów przyszło bardzo wiele, co bardzo mnie zaskoczyło. Zobaczyliśmy zarówno filmy absolutnie amatorskie, jak i bardzo profesjonalne. Przyznam, że większość spotów była intrygująca, to znaczy, że niektóre wyróżniały się odwagą, a inne na przykład estetyką. Wybierając najlepszy spot, oceniałem przede wszystkim pomysł oraz czy film mnie ujął. Udział w projekcie Lay’s był dla mnie ciekawym doświadczeniem”.

W grudniu 2013 roku marka Lay’s wraz z firmą MillionYou, największą w Polsce platformą crowdsourcingową łączącą talenty kreatywnych społeczności z wiodącymi markami, zaprosiły konsumentów do udziału w niecodziennym konkursie polegającym na stworzeniu filmów pokazujących, że „Codzienne przyjemności smakują lepiej z Lay’s”. Z wybranych filmów nadesłanych przez fanów marki reżyser Xawery Żuławski zmontował spot, który został udostępniony na stronie www.lays.pl, profilu Lay’s na Facebook www.facebook.com/Layspl oraz kanale marki na YouTube www.youtube.com/laysnews.

„Projekt Lay’s kręcił się wokół wielu różnorodnych emocji, dlatego tworząc spot chciałem opowiedzieć historię, która nie tylko trafi do grupy docelowej marki, ale jednocześnie będzie pełna życia, szaleństwa i uczuć, którymi podzielili się z nami fani Lay’s w swoich filmach” – dodał Xawery Żuławski.

W ramach konkursu, który trwał od 17 grudnia 2013 roku do 19 stycznia 2014 roku, nadesłano 156 filmów, które można obejrzeć na stronie www.millionyou.com/lays. Spośród nich jury,
w skład którego weszli Xawery Żuławski oraz przedstawiciele Lay’s i MillionYou, wybrali najlepszy film oraz aż 11 wyróżnili nagrodami. Dodatkowo także konsumenci wybrali trzy, według nich najciekawsze filmy, które zostały uhonorowane nagrodami publiczności.

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

16 popularnych wakacyjnych miejscowości, 43 dni eventu i ponad 240 tysięcy paczek Lay’s. Agencja Brave zrealizowała dla PepsiCo największą tegoroczną akcję samplingową.

Wariantów Lay’s jest tak wiele jak gatunków muzycznych – każdy może znaleźć swój ulubiony smak. W związku z tym marka Lay’s przygotowała letnią kampanię pod hasłem „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s”. W sklepach można znaleźć specjalne muzyczne paczki bestsellerów Lay’s oraz limitowaną edycję chipsów o smaku: Salsy, Krążków cebulowych z sosem cheddar oraz Chrupiącego bekonu. Muzyczne paczki z dodatkowym oznaczeniem promocyjnym objęte są wielką muzyczną loterią trwającą do końca sierpnia.

X