Jesteś tutaj

Premiera unikalnego spotu Lay’s

Dzisiaj o godz. 11 na stronie www.lays.pl odbyła się premiera wyjątkowego spotu marki Lay’s, który zmontował Xawery Żuławski, znany polski reżyser i scenarzysta. Jest to niepowtarzalny spot, gdyż do jego powstania przyczyniło się 135 reżyserów – fanów Lay’s, którzy zdecydowali się wziąć udział w organizowanym przez markę konkursie „Codzienne przyjemności smakują lepiej z Lay’s”.

„Lay’s od dawna nawiązuje dialog z konsumentami – jest to element naszej komunikacji. Do tej pory prosiliśmy ich o współtworzenie smaków chipsów, organizując takie akcje, jak »Wymyśl swój smak« czy »Zostań jurorem«. Tym razem poszliśmy o krok dalej – chcieliśmy zrozumieć, jak konsumenci odczytują ideę »Lepiej z Lay’s«. Poprosiliśmy więc ich, aby pokazali nam, co oznacza dla nich hasło »Codzienne przyjemności smakują lepiej z Lay’s« poprzez stworzenie 30-sekundowych filmów” – powiedziała Anna Bielecka-Bochenko, Senior Brand Manager Lay’s. „Efekt akcji przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania, nie tylko pod kątem ilości nadesłanych filmów, ale przede wszystkim ich wysokiej jakości. Chcielibyśmy gorąco podziękować naszym konsumentom za zaangażowanie i zaufanie, jakim obdarzają markę Lay’s i zaprosić do obejrzenia naszego wspólnego dzieła – jest naprawdę wyjątkowe!” – dodała Anna Bielecka-Bochenko.

Xawery Żuławski po obejrzeniu nadesłanych spotów powiedział: „Filmów przyszło bardzo wiele, co bardzo mnie zaskoczyło. Zobaczyliśmy zarówno filmy absolutnie amatorskie, jak i bardzo profesjonalne. Przyznam, że większość spotów była intrygująca, to znaczy, że niektóre wyróżniały się odwagą, a inne na przykład estetyką. Wybierając najlepszy spot, oceniałem przede wszystkim pomysł oraz czy film mnie ujął. Udział w projekcie Lay’s był dla mnie ciekawym doświadczeniem”.

W grudniu 2013 roku marka Lay’s wraz z firmą MillionYou, największą w Polsce platformą crowdsourcingową łączącą talenty kreatywnych społeczności z wiodącymi markami, zaprosiły konsumentów do udziału w niecodziennym konkursie polegającym na stworzeniu filmów pokazujących, że „Codzienne przyjemności smakują lepiej z Lay’s”. Z wybranych filmów nadesłanych przez fanów marki reżyser Xawery Żuławski zmontował spot, który został udostępniony na stronie www.lays.pl, profilu Lay’s na Facebook www.facebook.com/Layspl oraz kanale marki na YouTube www.youtube.com/laysnews.

„Projekt Lay’s kręcił się wokół wielu różnorodnych emocji, dlatego tworząc spot chciałem opowiedzieć historię, która nie tylko trafi do grupy docelowej marki, ale jednocześnie będzie pełna życia, szaleństwa i uczuć, którymi podzielili się z nami fani Lay’s w swoich filmach” – dodał Xawery Żuławski.

W ramach konkursu, który trwał od 17 grudnia 2013 roku do 19 stycznia 2014 roku, nadesłano 156 filmów, które można obejrzeć na stronie www.millionyou.com/lays. Spośród nich jury,
w skład którego weszli Xawery Żuławski oraz przedstawiciele Lay’s i MillionYou, wybrali najlepszy film oraz aż 11 wyróżnili nagrodami. Dodatkowo także konsumenci wybrali trzy, według nich najciekawsze filmy, które zostały uhonorowane nagrodami publiczności.

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Dziś rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Mirinda, której hasłem przewodnim jest „Twój plan na FUN”. Zabawny spot reklamowy, będący głównym elementem działań marketingowych, ma zachęcić konsumentów do realizowania najbardziej odjazdowych pomysłów na FUN z Mirindą w roli głównej.

Właśnie ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa PepsiCo, której celem jest zainspirowanie konsumentów do tego, by zaskakiwali swoich znajomych oryginalnymi mocktailami na karnawałowych imprezach. Proste miksy o wyjątkowych nazwach, np. Rebel Bąbel, Double Bubble, Lemonaliza, Coolacabana czy Anti-Gravity, swoim wyglądem i sposobem podania wywołują prawdziwy efekt „WOW”. W ramach akcji konsumenci mogą wziąć udział w konkursie z nagrodami, w którym spośród 10 mocktaili, wybiorą najlepszy IMPREZOWY MIKS 2015. Kampania potrwa od początku stycznia do końca lutego br.

X