Jesteś tutaj

Odkryj prawdziwą naturę ice tea

Żywiec Zdrój rozszerzył ofertę napojów z kategorii ice tea. Z tej okazji już w lipcu br. wystartowała nowa kampania promująca nowe produkty marki pod hasłem Odkryj prawdziwą naturę ice tea. Konsumenci ceniący smak mrożonej herbaty od teraz mogą sięgnąć po nowy napój herbaciany z naturalnym ekstraktem z czarnej herbaty od Żywiec Zdrój w 2 wariantach smakowych – brzoskwini i pomarańczy oraz cytryny i limonki. Kampania promocyjna linii herbat Żywiec Zdrój obejmuje telewizję, aktywności w Internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz w wybranych punktach sprzedaży.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Okres jesienno-zimowy to czas, w którym dni stają się coraz krótsze i zaczyna nam brakować światła słonecznego, co sprawia, że tracimy optymizm i pogodę ducha. Aby przełamać szarą codzienność i dać powód do uśmiechu, Żywiec Zdrój Smako-Łyk wprowadza na rynek limitowaną, słoneczną edycję swoich produktów.

W marcu wystartowała nowa kampania Żywiec Zdrój® niegazowany. Marka realizuje działania komunikacyjne pod hasłem „Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie”. Kampania jest kolejnym elementem działań marki podkreślających znaczenie odpowiedniego nawodnienia dla zdrowia. Zachęcając do właściwych nawyków, Żywiec Zdrój® w tegorocznej kampanii prezentuje różne sytuacje, w których kierujemy się sercem lub towarzyszą im dobre emocje.

X

Przeczytaj również