Jesteś tutaj

Nowa odsłona kampanii plastrów żółtych Hochland

Trwa intensywna kampania reklamowa plastrów żółtych Hochland w telewizji, w najbardziej popularnych stacjach oraz na portalach internetowych. Nowa receptura i udoskonalona jakość to także powody dla których sery żółte Hochland są polecane przez dietetyków.

Sprzedaż nowych plastrów serów żółtych Hochland rozpoczęto od połowy września ubiegłego roku. Ich relaunch to udoskonalony produkt i rezultat nowych receptur. Sery żółte Hochland powstają z najlepszej jakości polskiego mleka i jako jedyne sery na polskim rynku otrzymały certyfikat VLOG – gwarantujący produkcję bez użycia technik modyfikacji genetycznej. Oznacza to, że już na etapie pozyskiwania mleka, krowy karmione są paszą bez GMO. Sery żółte Hochland nie zawierają konserwantów, stanowiąc jednocześnie bogate źródło cennego wapnia i składników odżywczych, mają znakomity i naturalny smak.

– Szeroko zakrojone działania Hochland Polska mają także charakter edukacyjny  i poszerzają wiedzę na temat serów żółtych oraz ich wartości odżywczej. Dzięki nim konsument wie lepiej, jak wybrać na półce sklepowej dobry produkt. Żółte plasterki Hochland cieszą się niesłabnącym powodzeniem wśród smakoszy – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W sobotę 11 lipca w Food Lab Studio w Warszawie odbyło sie finałowe starcie 10 blogerów kulinarnych, wraz z czteroosobowymi zespołami wyłonionymi w pierwszym etapie konkursu „Taste the summer by Almette Fruit”.

Hochland Polska od września rozpoczyna długofalową współpracę z Damianem Kordasem, zwycięzcą IV edycji programu Masterchef. To młody, utalentowany kucharz, wschodząca kulinarna gwiazda, z ogromnym potencjałem. W ramach serii #PyszneInspiracje Damian Kordas przygotuje serię przepisów, w których głównym bohaterem i odkryciem będzie ser kremowy Hochland.

X