Jesteś tutaj

Loteria Danonków

Początek wiosny to doskonały moment na rodzinne, plenerowe wycieczki oraz obserwowanie z dziećmi budzącej się do życia przyrody. By pierwsze wiosenne spacery były jeszcze przyjemniejsze, uwielbiany przez dzieci Danonek zaprasza do udziału w niezwykłej loterii z nagrodami, która trwa do 26 maja 2019 r.

Bohater marki – Danonek – od wielu lat towarzyszy maluchom, łącząc zabawę z nauką o zdrowym żywieniu, troską o środowisko naturalne oraz rozbudzając ciekawość dzieci. Teraz, aby codzienne przygody i zmagania były jeszcze bardziej ekscytujące, Danonki zapraszają do udziału w wiosennej loterii, w której co 5 minut można wygrać prawdziwy niezbędnik małego odkrywcy – hulajnogi marki MINI-MICRO, plecaki z kolcami, kolorowe kaski oraz rowerowe dzwonki.

Dzieci głodne są przygód, wyzwań i dobrej zabawy, dlatego wiosenną loterię uzupełnia akcja prowadzona wraz z siecią sklepów Biedronka. „Danonkowa Księga Przygód” to projekt dedykowany zarówno dzieciom, jak i rodzicom, zachęcający do wspólnego przebywania na świeżym powietrzu. W 7 Księgach, publikowanych w kolejnych tygodniach akcji, znajdują się pomysły na rozwijające gry i kreatywne zadania przygotowane we współpracy z psychologiem. Zabawy pozwolą zdobyć dzieciakom odznaki małych bohaterów, artystów, sportowców itp. Każdy tydzień akcji będzie poświęcony innym aktywnościom, rozwijając dziecięcą ciekawość, sprawność fizyczną, kreatywność oraz empatię.

– Wiosenne akcje promocyjne, prowadzone przez Danonki, to szansa na pobudzenie dziecięcej ciekawości i doskonałe wsparcie dla rodziców, którzy dbają o aktywny rozwój swoich pociech. Wierzymy, że kampania spotka się z pozytywnym odbiorem naszych konsumentów – dodaje kierownik marki Ewa Jakuć.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-24

Od 1 lutego do połowy marca marka Paola sponsoruje  prognozę pogody po „Faktach” w TVN o godz. 19.40 oraz inne  programy w TVN i stacjach tematycznych TVN.

To nowe hasło kampanii Wawelu, która wystartowała od 1 lutego br. Bohaterami ogólnopolskiej akcji są kultowe czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki, które niezależnie od okazji i nastroju są zawsze pod ręką. To doskonały pomysł na słodką przekąskę. Kampania obejmie billboardy w największych miastach oraz najpopularniejsze stacje TV.

X