Jesteś tutaj

Limitowana edycja Żywiec Zdrój Smako-Łyk

Okres jesienno-zimowy to czas, w którym dni stają się coraz krótsze i zaczyna nam brakować światła słonecznego, co sprawia, że tracimy optymizm i pogodę ducha. Aby przełamać szarą codzienność i dać powód do uśmiechu, Żywiec Zdrój Smako-Łyk wprowadza na rynek limitowaną, słoneczną edycję swoich produktów.

Opakowania 1,5l, doskonale znanej „zakręconej cytryny” oraz obecnej na rynku od początku tego roku „słonecznej brzoskwini”, dostępne są teraz w nowej, pełnej słońca szacie graficznej. Ma ona przypomnieć konsumentom słoneczne chwile i wprawić w optymistyczny nastrój nawet w najbardziej szary i ponury dzień.

Aktywacja jest kontynuacją kampanii promującej Owocową Stronę Żywiec Zdrój, czyli napojów stworzonych na bazie najwyższej jakości wody połączonej ze smakiem owoców.

Zależy nam, aby nasze produkty wywoływały pozytywne emocje i wprawiały w pogodny nastrój. Jesteśmy przekonani, że oferując konsumentom ich ulubiony napój opatrzony rzucającą się w oczy, słoneczną etykietą, będziemy im przypominać o wspaniałych, pełnych radości chwilach. – powiedział Jakub Malinowski z działu marketingu Żywiec Zdrój S.A.

Limitowana edycja Żywiec Zdrój Smako-Łyk dostępna będzie do końca lutego 2016 roku.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W marcu wystartowała nowa kampania Żywiec Zdrój® niegazowany. Marka realizuje działania komunikacyjne pod hasłem „Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie”. Kampania jest kolejnym elementem działań marki podkreślających znaczenie odpowiedniego nawodnienia dla zdrowia. Zachęcając do właściwych nawyków, Żywiec Zdrój® w tegorocznej kampanii prezentuje różne sytuacje, w których kierujemy się sercem lub towarzyszą im dobre emocje.

Już po raz 14. dziennik Rzeczpospolita zaprezentował ranking krajowych znaków towarowych, ocenianych pod względem ich wartości oraz siły i mocy rynkowej. Żywiec Zdrój po raz kolejny okazał się najmocniejszą marką wodną na rynku, zajmując aż 2. miejsce w kategorii napojów bezalkoholowych.

X