Jesteś tutaj

Kultowe Michałki z Wawelu bohaterami kampanii telewizyjnej

26 sierpnia, startuje kampania reklamowa Michałków z Wawelu. Te kultowe słodkości, uwielbiane są przez pokolenia Polaków. Dlatego też hasło przewodnie kampanii – „Znane ze smaku Michałki z Wawelu” – nikogo nie dziwi.

Cykl spotów „Znane ze smaku Michałki z Wawelu” przypomni wszystkie smaki Michałków - Klasyczne, Kawowe, Białe, Kokosowe.

Kampanię będzie można oglądać od 26 sierpnia do 30 września 2014 roku. Spoty, dostępne w dwóch wersjach – aktorskiej 30’’ i 15” oraz produktowej 15’’, emitowane będą na głównych oraz tematycznych kanałach telewizyjnych w całej Polsce.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Wawel rusza z największą do tej pory kampanią reklamową w swojej historii, promując unikalne moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Kampania podkreśla, jak wygodnie i łatwo można skomponować ulubioną mieszankę słodyczy luzem, odpowiednią na każdą okazję.

Dobiegły końca 3 aktywności konsumenckie marki Wawel realizowane we współpracy z partnerami handlowymi – loteria w sieci Carrefour oraz dwa konkursy z sieciami Intermarche i Lidl. Klienci byli zachęcani do rejestrowania paragonów za zakup słodyczy marki Wawel za minimum 20 zł, a nagrodami były samochody Hyundai i20, bony towarowe sklepów danej sieci i bilety do kina.

X