Jesteś tutaj

Advertisement

Kampania sponsoringowa syropu Paola

Data wydarzenia: 
2014-01-24

Od 1 lutego do połowy marca marka Paola sponsoruje  prognozę pogody po „Faktach” w TVN o godz. 19.40 oraz inne  programy w TVN i stacjach tematycznych TVN.

Początek roku przyniósł innowację i nową jakość w opakowaniu syropu Paola - produkt został uzupełniony o nowy korek, tzw. "niekapek". Zapobiega on spływaniu po butelce płynu, a co za tym idzie klejeniu się butelki. „Niekapek” został zastosowany w butelkach Paoli o pojemności 430 ml. Nowa jakość została wyraźnie oznaczona w nowej szacie graficznej butelki.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Firma Hoop Polska przygotowała limitowaną edycję syropów Paola, wykorzystującą prozdrowotne właściwości owoców. W skład limitowanej edycji syropów Paola wchodzą syropy o smaku czarnego bzu, dzikiej róży i pigwy.

13 listopada ruszyła nowa odsłona kampanii Milka pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na święta”. W tym roku kampania będzie mieć jeszcze większy zasięg niż dotychczas. Konsumentów zaskoczy szereg aktywacji, m.in. wydarzenia w 9 miastach Polski z mnóstwem atrakcji i czekoladowymi upominkami. W sklepach pojawi się limitowana edycja świątecznych słodkości, takich jak flagowy produkt zimowego portfolio –kalendarz adwentowy z nową, odświeżoną grafiką. 

X

Przeczytaj również