Jesteś tutaj

Hochland w akcji „Dwie godziny dla Rodziny”

Akcja „Dwie godziny dla Rodziny” to kampania społeczna na rzecz głębokich relacji rodzinnych, aby być razem, a nie obok siebie i jednocześnie jeden z głównych programów Fundacji Humanites, której misją jest świadomy, szczęśliwy i społecznie wrażliwy człowiek.  Hochland od kilku lat aktywnie uczestniczy w akcji „Dwie godziny dla Rodziny”.

Wspierając rozwój jednostki i liderów wartości, fundacja Humanites wspiera rozwój społeczeństwa oraz jego transformację w obliczu globalnych trendów. Chce tworzyć takie środowisko w domu, pracy, w szkole, mediach, aby każdy człowiek miał przestrzeń do rozwoju swojego potencjału, w oparciu o poczucie własnej wartości, wewnętrzny kompas, miłość i wrażliwość społeczną. W wymiarze globalnym akcja przeciwdziała kryzysowi więzi, ma działanie profilaktyczne. Realizowana przez pracodawców na całym świecie jest symbolem integracji życia zawodowego i prywatnego w myśl hasła: „Mamy jedno życie w wielu rolach”.

– „Dwie Godziny dla Rodziny” to akcja, która pozwala zatrzymać się i zastanowić nad jakością  relacji z najbliższymi, przyjrzeć sobie. Przeprowadzone badania pokazują, że silne i głębokie relacje z rodziną i przyjaciółmi są warunkiem szczęścia i rozwoju. W 2019 r. nowa odsłona akcji, której finał  zaplanoway jest na połowę maja,  realizowana jest pod hasłem “Czym są małe/duże podróże?”. Pracownicy Hochland Polska z ogromnym zaangażowaniem wykonują postawione w ramach tegorocznej akcji zadania, bo przecież rodzina jest najważniejsza – tłumaczy Jacek Wyrzykiewicz, PR & Markerting Services Manager w Hochland Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Hochland Polska od września rozpoczyna długofalową współpracę z Damianem Kordasem, zwycięzcą IV edycji programu Masterchef. To młody, utalentowany kucharz, wschodząca kulinarna gwiazda, z ogromnym potencjałem. W ramach serii #PyszneInspiracje Damian Kordas przygotuje serię przepisów, w których głównym bohaterem i odkryciem będzie ser kremowy Hochland.

Właśnie startuje nowa kampania dla serów kremowych Hochland, która potrwa aż do października. Temat kampanii to kulinaria, które już od jakiegoś czasu towarzyszą tej kategorii.

X