Jesteś tutaj

Hochland startuje z #Pysznymi Inspiracjami

Hochland Polska od września rozpoczyna długofalową współpracę z Damianem Kordasem, zwycięzcą IV edycji programu Masterchef. To młody, utalentowany kucharz, wschodząca kulinarna gwiazda, z ogromnym potencjałem. W ramach serii #PyszneInspiracje Damian Kordas przygotuje serię przepisów, w których głównym bohaterem i odkryciem będzie ser kremowy Hochland.

Bieżący rok to dla serów kremowych Hochland czas mocnej komunikacji nie tylko wysokiej jakości naturalnych składników, ale też ich kulinarnego zastosowania. Silna kampania on-line, rozszerzenie gamy przepisów na stronie www, ich bardziej przejrzysta struktura, możliwość dopasowania przepisu do swoich oczekiwań (okazja, czas przygotowania, stopień trudności etc.) – wszystkie te działania mają na celu sprawić, żeby Polacy jeszcze bardziej pokochali sery kremowe Hochland.

– W ostatnim czasie Hochland Polska coraz mocniej komunikuje kulinarne możliwości wykorzystania naszych serów kremowych. Współpracujemy z wieloma influencerami kulinarnymi, nakręciliśmy filmy z Noizzem, opublikowaliśmy wiele przepisów na naszej stronie www i w mediach społecznościowych. Kulinarna przygodo – trwaj! Do zobaczenia na kanale Damiana za miesiąc, co miesiąc! – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W niedzielę, 30 września, miał miejsce 6 Hochland Półmaraton Doliną Samy, w którym wzięło udział kilkuset uczestników.

Kilka tysięcy osób przyszło 9 września na Rynek Mariacki w Węgrowie by wziąć udział w Mazowieckim Święcie Chleba i Sera. Tegoroczna edycja była szczególnie udana. Oprócz licznych stoisk z regionalnymi potrawami i rękodziełem, swoje stoiska miały także okoliczne mleczarnie. Firma Hochland Polska była współorganizatorem imprezy i promowała sery dostępne w swojej ofercie. Hochland zorganizował także losowanie, w którym można było wygrać lot balonem Almette.

X

Przeczytaj również