Jesteś tutaj

Hochland mecenasem albumu „WHITE & BLACK”

Ostatnie 18 miesięcy to niezwykle intensywna praca nad pionierskim albumem „WHITE & BLACK” poświęconym w całości życiu krów, mleku, które od nich dostajemy i ciężkiej ludzkiej pracy. Mecenasem projektu  „WHITE & BLACK” jest Hochland Polska. Wydanie albumu zbiegło się z jubileuszem 25 lat Hochland w Polsce. Autorem zdjęć umieszczonych w albumie jest znany fotograf Maciej Fiszer.

Wszystkie zdjęcia zostały wykonane u dostawców mleka Hochland Polska. Odwiedziny w ponad 100 gospodarstwach rolnych zaowocowały artystyczną monografią. Na 204 stronach i 9 alonżach albumu o wymiarach 290/190 mm znalazły się 144 fotografie, wszystkie czarno białe, wydrukowane specjalnie przygotowanym tritonem i uszlachetnione wybiórczym lakierem offsetowym.  Wydawcą albumu jest drukarnia Petit w Lublinie na zlecenie Hochland Polska. Projekt graficzny wykonał Andrzej Dobosz, patronat artystyczny objął Związek Polskich Artystów Fotografików, a patronat medialny – PIX House.

– Album „WHITE & BLACK” przedstawia relację człowiek - krowa - człowiek - mleko, mając na uwadze emocje, atmosferę, trud pracy rolnika hodującego krowy i momenty, w których na stole pojawia się mleko czy jego przetwory. Został wypełniony prawdziwymi, nieretuszowanymi zdjęciami – przez wyjątkowego, rzetelnego i zafascynowanego projektem fotografa. Hochland ma szczery szacunek dla swoich partnerów i dostawców – również tych czworonogich. Jesteśmy przekonani, że poruszony w albumie temat nakłoni do refleksji, jak mało szacunku i miłości od nas doświadczają dziś te zwierzęta, na mleku których wyrosły setki pokoleń ludzi. To jednocześnie podziękowanie i głęboki ukłon przed tymi, którzy dzień i noc, w mrozy i upały dbają o te zwierzęta i tym samym o nas – komentuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Święto zakochanych to czas miłych gestów, drobnych upominków, romantycznych chwil. Czy można wyobrazić sobie lepszy prezent od serca niż ręcznie przygotowane ciasteczka?

Właśnie startuje zapowiadana kampania wspierająca nowy produkt Hochland Kanapkowy Mini, w postaci spotów telewizyjnych, materiałów POSM, a także w digitalu – na dedykowanej, interaktywnej stronie www, Facebook’u, bannerach oraz w VOD. Promocja obejmuje również działania PR w mediach branżowych i konsumenckich. Zaplanowano także kreatywne akcje z influencerami.

X