Jesteś tutaj

Hochland Kanapkowy – od teraz w internecie

Hochland właśnie wystartował z silną kampanią internetową Kanapkowego Standard i Kanapkowego Mini. Z kampanią zaplanowano dotarcie do 17 mln odbiorców i obecność na 500 portalach internetowych. Kampania potrwa do września 2019 r.

Celem kampanii jest dalsze budowanie świadomości oraz  promowanie nowego formatu opakowania Mini. Działania, które zaplanowano w ramach kampanii obejmują szereg aktywności. Będę to nowe animacje. Wystartowała kampania video online z dedykowanymi filmami na YouTube promującymi produkt oraz nowe okazje użycia w przypadku Mini na kanałach VOD . Z kolei kampania w social mediach obejmuje Facebook i Instagram. Przewidziano także działania z obszaru content marketingu i reklamę z przepisami w magazynie Kukbuk offline  i online. Z kolei influencer marketing objął  współpracę z influencerami i blogerami, wśród których znaleźli się między innymi: Kamil in Travel, Sfilmowani, Waksy, LadyGugu. Całość planu uzupełnia obecność w „Kinie na leżakach” –  spot reklamowy podczas projekcji filmowych, brandowane leżaki, sampling produktów.

– Podczas ostatnich dwóch lat zbudowaliśmy wśród konsumentów dużą świadomości serów Hochland Kanapkowy. Aktualnie kontynuujemy nasze działania i jednocześnie promujemy nowy format opakowania Mini. To kategoria produktu z olbrzymim potencjałem. Będzie się sporo działo – zachęca Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Od 11 lipca do 31 sierpnia konsumenci mogą wziąć udział w konkursie organizowanym przez Vegetę, w ramach którego do zdobycia jest 5 voucherów na bilety lotnicze oraz zestawy produktów tej firmy.

W piątej edycji programu MasterChef po raz kolejny uczestnikom towarzyszyć będą przyprawy i zioła marki Appetita. Emisja pierwszego odcinka już w niedzielę 4 września o godzinie 20:00. 

X