Jesteś tutaj

Hochland gotowy na sezon grillowy

Hochland powraca na rynek z gamą produktów na sezon grillowo-sałatkowy, które idealnie wpasowują się w oczekiwania konsumentów.

Hochland proponuje produkty na grilla w kilku alternatywnych liniach: Hochland Grillowy – sery pleśniowe – cztery warianty dwupaków z serem Camembert w różnych smakach, Hochland Grillowy – ser typu greckiego – dwa rodzaje sera z przyprawami w aluminiowych tackach, gotowych do położenia na grillu, Hochland Sałatkowy – ser typu greckiego – trzy odsłony sera, najchętniej wykorzystywanego do sałatek towarzyszących potrawom grillowanym.

Sprzedaż produktów Hochland na sezon grillowo-sałatkowy zostanie wsparta kampanią promocyjną, materiałami POS oraz konkursem "Hochland na grilla". Konkurs fotograficzny "Hochland na grilla" został zaplanowany w okresie od 25 czerwca do 2 września 2019 r.. Aby dokonać ważnego zgłoszenia konkursowego będzie należało kupić jeden z produktów objętych promocją, zachować paragon, jako dowód zakupu produktu, przygotować potrawę z użyciem jednego z produktów objętych promocją, zrobić zdjęcie tej potrawy, umieścić to zdjęcie na swoim indywidualnym koncie w serwisie Instagram z wykorzystaniem konta zarejestrowanego użytkownika serwisu Instagram oraz oznaczyć je: #hochlandnagrilla i @hochland_pl. W konkursie zaplanowano nagrody I rzędu w postaci grilla gazowego marki Webber  oraz nagrody II rzędu w postaci Fartucha Mistrza Grillowania. Wszystkie szczegóły konkursu dostępne są na www.hochlandnagrilla.pl

– Zachęceni ubiegłorocznym sukcesem powracamy na rynek z gamą produktów na sezon grillowo-sałatkowy.  Grill to jedna z najchętniej wybieranych form spędzania czasu wolnego w okresie wiosenno–letnim. Prawie 70% osób w Polsce grilluje w tym czasie. Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty gotowe do położenia na ruszcie. Rośnie również odsetek konsumentów, którzy sięgają w okresie grillowym po ser – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W połowie października Hochland wystartował z silnym wsparciem urodzinowej loterii konsumenckiej „Świętuj z nami 20 lat Hochland w Polsce”. Działania reklamowe obejmują radio, Internet, Outdoor (Citylighty oraz tablice 6x3m), aktywności PR w prasie, a także materiały POS.

Trwa kampania w telewizji oraz internecie, która dotyczy komunikacji naturalności puszystych serków twarogowych Almette. Dodatkowo na opakowaniach Almette wprowadzono specjalne oznakowanie, informujące o tym, że serki Almette powstały z polskiego mleka pochodzącego od krów karmionych paszami bez genetycznie zmodyfikowanych organizmów.

X