Jesteś tutaj

H2Owoc w nowej kampanii Tymbarku

Proste rozwiązania potrafią zaskakiwać. Tak jak prosty skład napojów H2Owoc – bez dodatku cukru, słodzików i barwników – zaskoczył bohaterów spotu telewizyjnego Tymbarku. W nowej kampanii 360 marka podkreśla, że innowacyjna linia napojów bez dodatku cukru to wyjątkowo prosty i zdrowy sposób na orzeźwienie.

Tymbark H2Owoc to dobrze znane napoje, szczególnie lubiane za swój maksymalnie prosty skład. Linia H2Owoc spełnia oczekiwania współczesnych konsumentów – wychodzi naprzeciw aktualnym trendom i udowadnia, że doskonały smak może iść w parze z prostą, zdrowo pomyślaną formą.

Marka w humorystyczny sposób przypomina o zaletach napojów H2Owoc w spocie telewizyjnym. Połączenie wody z sokiem owocowym to idealny sposób na letnie orzeźwienie – bez dodatku cukru, słodzików i barwników.

Szeroka kampania Tymbarku oprócz telewizji obejmuje również działania digital – na Facebooku i Instagramie, na YouTube i w serwisach VOD. Dodatkowo komunikacja H2Owoc będzie widoczna w wielu formach w przestrzeniach miejskich – na ekranach bankomatów Euronet oraz w postaci billboardów, citylightów i reklam na autobusach w największych miastach w Polsce. Napoje H2Owoc będą promowane również dzięki kreatywnej współpracy z popularnymi twórcami na Instagramie.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Najnowszy film reklamowy Tymbarku prezentuje sok 100% Multiwitamina – jako niezawodny sposób na zdrowy początek dnia. Multiwitamina to nie tylko pełnia pysznych, owocowych smaków, ale także wartościowa porcja witamin, które istotnie wpływają na prawidłowe funkcjonowanie naszego organizmu, codzienną witalność i doskonałe samopoczucie.

Głównym bohaterem najnowszej kampanii marki jest butelka napoju Tymbark. Przekazywana z rąk do rąk, jest wszędzie tam, gdzie konsumenci potrzebują owocowego orzeźwienia i naturalnie pysznego uzupełnienia posiłku.

X