Jesteś tutaj

Advertisement

FRoSTA w Kuchni Agaty

Dnia 1 października rozpoczęła się kampania FRoSTY „Mówimy jak jest”, która trwa do połowy grudnia. W ramach zaplanowanych działań, FRoSTA we współpracy z Agatą Jędraszczak, czyli prowadzącą bloga kuchniaagaty.pl, stworzyła serię 10 filmów z pomysłowymi rozwiązaniami na obiad z produktami marki w roli głównej. Na YouTube FRoSTY zobaczymy przepisy na m.in. faszerowaną cukinię, szakszukę z warzywami czy mintaja z salsą mango i frytkami z batatów. Promocja filmów online rozpocznie się 7 października i potrwa do 15 grudnia. Spoty publikowane będą także w pozostałych kanałach społecznościowych marki.

Agata Jędraszczak, szerzej znana jako kuchniaagaty.pl, to pasjonatka gotowania i jedzenia, autorka książek, prowadząca programy „Dieta Agaty” i „ImprezuJemy” na kanale Kuchnia+. Agata gości także w kuchni Dzień Dobry TVN, w której pokazuje widzom, jak szybko i prosto przygotować pyszny posiłek.

Do współpracy zaproszona została ze względu na jej wieloletnią aktywność w blogosferze, szerokie zaufanie ze strony konsumentów oraz zdroworozsądkowe podejście do kuchni i gotowania. Blogerka na swoich kanałach prezentuje głównie przepisy, które nie wymagają długiego przyrządzania, co współgra z przekazami FRoSTY, posiadającej w swojej ofercie cały wachlarz dań gotowych. Marka opatruje swoje produkty hashtagiem #fastgood, co oznacza, że szybkość przygotowania idzie w parze z wysoką jakością produktów.

Za kreację filmów odpowiada Agata Jędraszczak we współpracy z FRoSTĄ oraz za 1 film – Tomasz Pasiut.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Z nowym rokiem ruszyła kolejna kampania reklamowa produktów rybnych FRoSTY. Tym razem wsparcie otrzymały Ryby z pieca i Złote paluszki rybne – flagowe pozycje w ofercie marki.

Co najmniej tysiąc Polaków dokona oceny najnowszych produktów FRoSTY. To akcja FRoSTERZY, która jest organizowana przez markę już po raz drugi. Nabór do niej właśnie rusza.

X

Przeczytaj również