Jesteś tutaj

Delecta reklamuje desery

Data wydarzenia: 
2014-01-08

Do 28 lutego br. w telewizji, VOD oraz w prasie handlowej potrwa kampania reklamowa soczystych, owocowych deserów marki Delecta. Celem kampanii, adresowanej do kobiet w wieku 25-45 lat, jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako dostawcy szerokiej gamy owocowych deserów: kisieli instant, kisieli do gotowania i galaretek. Oś komunikacji stanowią produkty reprezentatywne dla oferty producenta - najnowsze kisiele z linii Owocowy kubek Delecta (smaki: czarna porzeczka i żurawina).

Kategoria: 

Podobne artykuły

Od 17 marca do końca kwietnia br. produkty Delecta zawirują w kampanii sponsorskiej przed wybranymi programami telewizyjnymi. W kluczowym okresie przedświątecznej sprzedaży, producent stawia na reklamę najbardziej popularnych ciast i deserów z portfolio marki.

Do końca grudnia potrwa sponsoringowa kampania reklamowa marki Delecta z portfolio spółki Bakalland. Komunikacja utrzymana w ciepłym, świątecznym klimacie życzeń prosto z serca zostanie zrealizowana w kluczowych stacjach telewizyjnych w okresie bożonarodzeniowym.

X