Jesteś tutaj

Bracia Koral zapraszają na konkurs fotograficzny

Na stronie marki Bracia Koral na Facebooku 10 sierpnia ruszył konkurs: „Deser Jak Dawniej”. Zabawa potrwa do końca miesiąca, a na zwycięzców czekają modne aparaty fotograficzne. Aby wziąć udział w konkursie uczestnicy muszą wykonać trzy kroki: przyrządzić swój wymarzony deser z wykorzystaniem lodów Bracia Koral - Lody Jak Dawniej, sfotografować go, a następnie zdjęcie wraz z przepisem dodać do specjalnej aplikacji konkursowej. Spośród wszystkich zgłoszeń komisja konkursowa wybierze 10 najlepszych prac. Dwóch autorów najlepszych przepisów i zdjęć otrzyma aparaty Instax - retro-gadżety, idealne do natychmiastowego utrwalania przyrządzanych deserów i rodzinnych chwil. Kolejni laureaci otrzymają stylowe fartuchy kuchenne sygnowane logiem Bracia Koral: – Zakup naszych lodów jest pierwszym krokiem do tworzenia własnych, fantazyjnych kreacji smakowych. Organizując konkurs chcemy zachęcić konsumentów do eksperymentowania w kuchni, tworzenia własnych przepisów na desery lodowe. Ulubione owoce, bakalie, różnorodne polewy, odpowiednio połączone mogą stworzyć kompozycję na miarę mistrza kuchni, które z przyjemnością można podać swoim najbliższym i przyjaciołom podczas rodzinnych spotkań – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. Ważnym elementem tworzenia deserów jest sposób ich podania. Właśnie dlatego, zachęcamy do przesyłania zdjęć gotowych kompozycji. Wybrane przez komisję fotografie z przyjemnością umieścimy wraz z recepturami na naszej stronie internetowej - dodaje. Wyniki zostaną ogłoszone 7 września.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Marka Bracia Koral, która w tym roku obchodzi okrągłe 5-te urodziny, przygotowuje dla swoich fanów kolejne jubileuszowe konkursy. Tym razem zachęca wszystkich oglądających kanał marki „Pyszne Studio” i chętnych do eksperymentowania w kuchni, do zaprezentowania własnego przepisu na deser z użyciem lodów z kolekcji Bracia Koral. Przepis może być przedstawiony w dowolnej formie - tekst, zdjęcie lub video, z których jury wybierze 5 tych najbardziej kreatywnych. Laureaci otrzymają zaproszenie na nagrania odcinków specjalnych z ambasadorem marki i kucharzem „Pysznego Studia” Damianem Kordasem oraz atrakcyjne nagrody.

Marka Bracia Koral rozpoczęła kampanię związaną z poszukiwaniem smaków dzieciństwa. Wraz ze swoim ambasadorem, znanym kucharzem Łukaszem Konikiem zapytali Polaków czy na co dzień poszukują smaków dzieciństwa i jakie smaki kojarzą im się z tym beztroskim czasem. Odpowiedzią na poszukiwania jest cykl filmików z przepisami stworzonymi przez kucharza – smaki jak dawniej w nowej zaskakującej odsłonie np. śledź z sorbetem cytrynowym. Materiały będą udostępniane przez cały wakacyjny okres na kanałach social media i stronie internetowej marki Bracia Koral.

X