Jesteś tutaj

"Wyzwanie Marki"

Wyzwanie marki” to materiał szkoleniowo-promocyjny pokazujący, w jaki sposób przygotować ekspozycję danej kategorii asortymentowej w sklepie spożywczym - z naciskiem na sklepy tradycyjne, niezależne. 

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Laureatkami głównej nagrody zostały Panie Jolanta i Ewa Święszek, właścicielki Sklepu Spożywczo-Przemysłowego „Delikatesik” z Krzeszowic. Gratulujemy!

RADŻ SOBIE Z KONKURENCJĄ! Nowa akcja wydawnictwa „GENERALCZYK", której celem jest zwiększanie konkurencyjności polskich sklepów spożywczych. Dynamiczny rozwój sieci dyskontowych na polskim rynku FMCG zmienia dotychczasowy obraz tego rynku. Wielu handlowców, gdy w pobliżu ich placówki handlowej otwiera swe podwoje dyskont, zastanawia się, co będzie dalej z ich biznesem? 

X

Przeczytaj również