Jesteś tutaj

Numer marcowy „Poradnika Handlowca” już u Czytelników

Zapraszamy do lektury najnowszego numeru „Poradnika Handlowca”. A w nim m.in. ważne dla rynku FMCG kwestie pracowników z Ukrainy oraz sytuacji na rynku wołowiny. Polecamy także wywiady m.in.: z Maciejem Wysockim, Dyrektorem Generalnym i Prezesem Zarządu Mars Wrigley Confectionery oraz Robertem Siemiński, Prezesem Zarządu Chata Polska. Publikujemy także wyniki Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, z którego można dowiedzieć się, jak kształtowały się płace w handlu w 2018 r. Ponadto Czytelników powinien zainteresować artykuł opisujący handel w Nowej Zelandii. Redakcja „Poradnika Handlowca” wybrała się na drugą półkulę, by przybliżyć specyfikę lokalnego rynku FMCG. Ponadto regularnie, co miesiąc odwiedzamy także jedno z polskich miast – tym razem trafiliśmy do Czempinia. W reportażu prezentujemy sytuację handlu w tej miejscowości. W marcowym numerze zaprezentowano także serię artykułów dotyczących przegotowania handlu do zbliżających się świąt Wielkanocy. W dziale prawnym przybliżono kwestie rajów podatkowych, prostej spółki akcyjnej oraz art. 65 Konstytucji RP. Tradycyjnie polecamy też nasze stałe rubryki: felieton Jana Marii Rokity, sport w FMCG, oblicza handlu oraz nowości rynkowe.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Zachęcamy do lektury najnowszego numeru „Poradnika Handlowca”. Tradycyjnie powinny Państwa zainteresować tzw. tematy z życia wzięte. Tym razem polecamy m.in. artykuł o kradzieży w Lidlu, czy artykuł o nieszczęściu, jakie spotkało jednego z handlowców, któremu podpalono sklep. Kontynuujemy również cykl „100 lat handlu w Polsce 1918-2018”, tym razem skupiając się na okresie powojennym do momentu transformacji ustrojowej w 1989 r. Ostatnia część za miesiąc.

Z przyjemnością informujemy, że ukazał się listopadowy numer „Poradnika Handlowca”. Publikujemy w nim część najnowszych badań TRM Nielsen listopad 2018, zgodnie z którymi nasz tytuł nadal jest najlepszy na rynku prasy handlowej w Polsce. Warto również zwrócić uwagę na interesujące artykuły, m.in. o kanale hurtowym cash&carry, o wpływie wolnych niedziel w handlu na rynek stacji benzynowych, czy kończący cykl ostatni artykuł o 100-leciu handlu w Polsce, opisujący okres od transformacji ustrojowej w 1989 r. do chwili obecnej. Właścicieli sklepów na pewno zainteresuje obszerny raport poświęcony sprzedaży produktów FMCG w okresie poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia. To czas, w którym sklepy osiągają największe zyski. Na jakie produkty postawić, jak zagospodarować sale sprzedaży – taka wiedza z pewnością okaże się – obok danych rynkowych – bardzo przydatna. Z reporterską wizytą byliśmy tym razem w okolicach Lichenia, by sprawdzić, jaki wpływ na miejscowy handel ma obecność dużego sakralnego obiektu. Ponadto polecamy nasze stałe rubryki: felieton Jana Marii Rokity, sport w FMCG, nowości produktowe oraz porady prawne. Życzymy miłej lektury!

X