Jesteś tutaj

Listopadowy numer „Poradnika Handlowca” już u Czytelników

Z przyjemnością informujemy, że ukazał się listopadowy numer „Poradnika Handlowca”. Publikujemy w nim część najnowszych badań TRM Nielsen listopad 2018, zgodnie z którymi nasz tytuł nadal jest najlepszy na rynku prasy handlowej w Polsce. Warto również zwrócić uwagę na interesujące artykuły, m.in. o kanale hurtowym cash&carry, o wpływie wolnych niedziel w handlu na rynek stacji benzynowych, czy kończący cykl ostatni artykuł o 100-leciu handlu w Polsce, opisujący okres od transformacji ustrojowej w 1989 r. do chwili obecnej. Właścicieli sklepów na pewno zainteresuje obszerny raport poświęcony sprzedaży produktów FMCG w okresie poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia. To czas, w którym sklepy osiągają największe zyski. Na jakie produkty postawić, jak zagospodarować sale sprzedaży – taka wiedza z pewnością okaże się – obok danych rynkowych – bardzo przydatna. Z reporterską wizytą byliśmy tym razem w okolicach Lichenia, by sprawdzić, jaki wpływ na miejscowy handel ma obecność dużego sakralnego obiektu. Ponadto polecamy nasze stałe rubryki: felieton Jana Marii Rokity, sport w FMCG, nowości produktowe oraz porady prawne. Życzymy miłej lektury!

Kategoria: 

Podobne artykuły

Informujemy, że właśnie ukazało się grudniowe wydanie „Poradnika Handlowca” w wersji papierowej. Czuć w nim atmosferę świąt Bożego Narodzenia w artykule „Sklep w świątecznym klimacie” oraz zbliżającego się karnawału w cyklu artykułów poświęconych sprzedaży asortymentu w tym okresie. Ponadto polecamy artykuł dotyczący podwyżki akcyzy na wyroby alkoholowe i papierosy i jej wpływu na obroty producentów i handlowców. Z lektury najnowszego numeru dowiemy się również, co dalej ze zwaśnionymi sieciami franczyzowymi wywodzącymi się ze Spar International. Polecamy także nasze stałe rubryki: felieton Jana Marii Rokity, sport w FMCG, reportaż (tym razem z Przemyśla), nowości i porady prawne. Życzymy przyjemnej lektury!

Zachęcamy do lektury styczniowego numeru „Poradnika Handlowca”. Niezmiennie – jako jedyny wśród trzech czołowych tytułów na rynku prasy handlowej – nie łączymy wydań w okresie zimowym i letnim, dzięki czemu nasi Czytelnicy mogą liczyć na comiesięczną porcję najważniejszych informacji i nowości z rynku FMCG (12 wydań w roku)!

X