Jesteś tutaj

Kompania Piwowarska gotowa na sezon

30 stycznia br. podczas corocznej konferencji Kompania Piwowarska zaprezentowała przed głównymi partnerami handlowymi kierunki strategii dla całej kategorii oraz plany dotyczące marek, wytyczone na najbliższe miesiące. Spotkanie było też okazją do pochwalenia się tegorocznymi nowościami. Całość utrzymana była w konwencji piłkarskiego zgrupowania pod hasłem „Kompania Mistrzów”.

Zgromadzonych gości powitał Prezes spółki Andrew Highcock, zaś wiceprezesi firmy – Iwona Doktorowicz-Dudek oraz Michał Mrowiec przedstawili kierunki działania Kompanii Piwowarskiej na rok 2018. O szczegółach działań opowiedzieli Dyrektorzy Marek, m.in. Tycjan Lewandowski, Aleksandra Borycka, Karolina Kulinek-Łatka. Bardziej wyczerpujące informacje na temat nowości Kompanii Piwowarskiej na rok 2018 zaprezentujemy wkrótce. Redakcja "Poradnika Handlowca" i "Poradnika Restauratora" była obecna na tym wydarzeniu.

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Latem jednym z najważniejszych urządzeń w każdym sklepie sprzedającym alkohol jest sprawnie działająca lodówka. – Wychodzimy z założenia, że lodówki są kluczowe dla sprzedaży piwa. Bez sprawnej lodówki nie ma zimnego piwa, a więc nie ma klienta – wszak piwosze uwielbiają schłodzony trunek – mówi Rafał Urbaniak, kierownik ds. obsługi sprzętu w rynku w Kompanii Piwowarskiej.

Lech Premium, sponsor główny Przystanku Woodstock sprawi, że festiwal będzie jeszcze bardziej pozytywny. W sklepach w całej Polsce dostępne będą jubileuszowe, woodstockowe puszki, a na wydarzeniu w Kostrzynie pojawią się mobilne atrakcje. Tegoroczny Przystanek Woodstock to muzyczna przygoda, którą miłośnicy koncertów na żywo przeżyją wspólnie z Lechem Premium.

X