Jesteś tutaj

Podsumowanie Worldfood Poland 2019

Ekspozycje targowe ponad 350 wystawców, prezentacje i degustacje, rozmowy B2B, liczne prelekcje i pokazy, panele ekspertów i przedsiębiorców, wielka giełda ofert – WorldFood Poland to tylko i aż trzy dni w stolicy Polski – ojczyzny doskonałej żywności i kraju otwartego na inne kultury.

Szósta edycja WorldFood Poland była kolejną okazją na nawiązanie udanych, skutecznych i szerokich kontaktów oraz odbycie spotkań B2B. W rozmowach handlowych edycji 2019 r. uczestniczyli kupcy z 19 krajów. Nie zabrakło też kupców z sieci działających na terenie Polski.

Podczas tegorocznej edycji WorldFood Poland ponad 40% zwiedzających targi poszukiwało oferty ekologicznej i produktów prozdrowotnych. Strefa EcoFood wyodrębniona na targach to branża ekologiczna w pigułce. Udział w niej umożliwia zapoznanie się z ofertą tego sektora, wymianę doświadczeń, pozyskanie nowych partnerów biznesowych, udział w ciekawych panelach i dyskusjach. W ubiegłym roku ponad 120 firm zdecydowało się zaprezentować swoje produkty w tym sektorze, w tym roku było ich 200.

Targi WorldFood Poland to nie tylko oferta dla handlu – to także możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych z producentami oraz dystrybutorami żywności i napojów z kraju i ze świata dla branży HoReCa. Merytoryczne szkolenia i warsztaty to rzetelna dawka wiedzy z zakresu zarządzania biznesem, a także nowinki w rozwijającej się branży gastronomicznej.

W targach wzięło udział kilkuset Wystawców z branży spożywczej z 25 krajów świata m.in. reprezentujący Włochy, Grecję, Hiszpanię, Białoruś, Niemcy, Finlandię, Węgry, Indie, Polskę, Ukrainę, Sri Lankę, Turcję czy Tajlandię a wraz z nimi przyjechały wyjątkowe produkty, smaki i zapachy, które były zaproszeniem do kulinarnej przygody dla odwiedzających z branży HoReCa.

Wystawcy i odwiedzający WorldFood Poland, mieli okazję do zapoznania się z szeroką ofertą alkoholi z całego świata oraz poszerzenia wiedzy o winie połączone z degustacją napojów z różnych regionów. To gratka dla każdego, dla miłośników, znawców czy koneserów z branży.

Już po raz trzeci Bellavita, największe targi żywności i napojów Made-in-Italy, połączyły siły z WorldFood, aby promować tradycyjną włoską żywność i oferując odwiedzającym wyjątkową okazję do odkrycia unikatowych produktów.

Bellavita Expo to wiodąca platforma B2B poświęcona promocji włoskiej żywności i napojów poprzez aktywności na jedenastu wystawach: w Amsterdamie, Toronto, Warszawie, Parmie, Hamburgu, Chicago, Guangzhou, Mexico City, Bangkoku, Moskwie i Londynie. W 2018 roku ponad 1 000 włoskich firm i 200 000 nabywców dołączyło do wydarzeń Bellavita Expo na całym świecie. Na Wystawców i Odwiedzających czekało wiele nowych produktów gotowych do wprowadzenia na polski rynek, a Głównym Szefem Kuchni włoskiego pawilonu był Giancarlo Russo, szef kuchni i ambasador kuchni włoskiej w Polsce.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Szósta edycja WorldFood to kolejna okazja na udane, skuteczne i szerokie kontakty i spotkania B2B. Swój udział w rozmowach handlowych edycji 2019 zgłosili już kupcy m.in. z Wietnamu, Hiszpanii, Hongkongu, Turcji, Bułgarii, Pakistanu, Rumunii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Mołdawii. 

WorldFood Poland daje możliwość prezentacji i promocji oferty firmy, nawiązania nowych kontaktów handlowych oraz pozyskania partnerów biznesowych z kraju i zagranicy. Pozwala na wymianę doświadczeń i poszerzenie wiedzy, m.in. poprzez udział w panelach dyskusyjnych. Wystawcom oferuje darmową usługę matchmakeingu, umożliwiającą zaaranżowanie spotkań z potencjalnymi kontrahentami jeszcze przed rozpoczęciem targów. Podczas wydarzenia dla wystawców organizowany jest konkurs o Złoty Medal WorldFood.

X