Jesteś tutaj

Pepsi Vintage

PepsiCo wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań Pepsi Vintage, jakie pojawiały się w sprzedaży na przestrzeni sześciu dekad – od 1940 do 2000 r. Od początku września do grudnia 2018 r. legendarne grafiki Vintage dostępne są na wszystkich rodzajach opakowań (puszki i butelki) i pojemnościach Pepsi w punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

Styl vintage jest uwielbiany w kulturze popularnej na całym świecie i wciąż wpisuje się w trendy. Polega na używaniu rzeczy pochodzących z innych epok lub stylizowaniu ich na takie, względnie na łączeniu stylów z różnych epok; mimo że wywodzi się ze świata mody, osadził się w innych obszarach życia. Teraz każdy może cieszyć się kolekcją 6 grafik na puszkach i butelkach z limitowanej edycji Pepsi Vintage. To świetna okazja dla kolekcjonerów, a jednocześnie silne nawiązanie do koncepcji „Pepsi wszystkich pokoleń”, podkreślającej dziedzictwo i bogatą historię marki. Opakowania wyróżniające się grafikami z minionych dekad, zachęcają każdego do sięgnięcia po napój w ulubionej odsłonie vintage. Od konsumentów zależy, czy wolą poczuć amerykański klimat pin-up z lat 50., czy późniejszy styl hippie. Mogą też powspominać lata 90. i czas po roku 2000, dzięki wersjom opakowań dostępnych wówczas także w Polsce.

Wprowadzenie limitowanej edycji opakowań Pepsi wspiera kampania marketingowa utrzymana w klimacie vintage. Rozpoczęła się 17 września 2018 r. i potrwa do połowy listopada. Będzie obejmować działania reklamowe w telewizji, Internecie, a także w kinach. Spot reklamowy promujący kampanię pokazuje ludzi z różnych pokoleń, tańczących w rytm utworu Daddy Cool – muzycznego hitu z lat 80. Wszystkich łączy jedno – legendarna marka  Pepsi. Działaniom towarzyszyć będzie kampania wizerunkowa w punktach sprzedaży na terenie całego kraju (POSM).

Kategoria: 

Podobne artykuły

„Uśmiechnij się z Lay’s” to akcja mająca na celu wsparcie organizacji charytatywnych.

Ramon Laguarta został jednogłośnie wybrany przez Radę Dyrektorów spółki na stanowisko Dyrektora Generalnego. Zastąpi on Indrę K. Nooyi. Swoją funkcję Nooyi sprawować będzie do 3 października br., ustępując po 24 latach pracy w koncernie, w tym po 12 latach na stanowisku Dyrektor Generalnej. Funkcję Prezesa sprawować będzie do początku 2019 r., co zagwarantuje płynne objęcie sterów firmy  przez nowego szefa. Ramon Laguarta zostanie ponadto członkiem Rady Dyrektorów, od  3 października 2018 r.

X