Jesteś tutaj

Nowy międzynarodowy slogan Pepsi

Pepsi® zaprezentowała nową platformę marketingową i slogan we wszystkich znakach towarowych: FOR THE LOVE OF IT™, czyli „z miłości do tego". W ciągu nadchodzącego roku w ponad 100 krajach na świecie pojawią się różnorodne treści FOR THE LOVE OF IT, które będą promować napój gazowany dla najmłodszych pokoleń.

– Slogan FOR THE LOVE OF IT to nasz apel, który wzywa wszystkich do pójścia na całość z miłości do czegoś, od pasji i zainteresowań jak piłka nożna i muzyka – skomentował Roberto Rios, starszy wiceprezes do spraw marketingu w grupie międzynarodowych napojów w PepsiCo.

Już od dziesięcioleci muzyka jest w samym sercu marki Pepsi, a slogan FOR THE LOVE OF IT ma kontynuować tę tradycję i zainspirować współczesne pokolenie muzyki do życia pasją. W 2019 r. Pepsi po raz kolejny łączy siły z legendą branży muzycznej Simonem Fullerem w zakresie najnowszej, przełomowej inicjatywy: zespołu pop Now United. Od Chin do Brazylii, od Rosji po Indie Now United to nowy koncept muzyki pop, który obejmuje 14 piosenkarzy i tancerzy z wielu krajów i mających na swoim koncie miliony obserwujących w mediach społecznościowych. Wschodzące gwiazdy zespołu Now United nagrają odświeżony dżingiel Pepsi oraz nowy muzyczny kod marki, które będą w samym sercu sloganu FOR THE LOVE OF IT we wszystkich znakach towarowych. W ciągu roku, kiedy zespół Now United będzie w trasie koncertowej na świecie, Pepsi będzie tworzyć niezapomniane doświadczenia i treści z grupą i jej fanami.

Kategoria: 

Podobne artykuły

P3 długoterminowy inwestor, właściciel i zarządca obiektów logistycznych w Europie poinformował o podpisaniu wieloletniej umowy z firmą PepsiCo na wynajem 58 470 mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowo – biurowej w parku P3 Mszczonów. Będzie to największy w Polsce obiekt wchodzący w skład sieci dystrybucji koncernu, który będzie pełnił funkcję magazynu centralnego.

PepsiCo określiło cel, w ramach którego udział materiału pochodzącego z recyklingu (rPET) we wszystkich butelkach produkowanych przez firmę na terenie Unii Europejskiej wyniesie 50% do 2030 r. Do 2025 r. PepsiCo zamierza zrealizować cel pośredni na poziomie 45%. Tym samym PepsiCo ponad trzykrotnie zwiększy w swoich opakowaniach ilość obecnie stosowanego materiału pochodzącego z recyklingu, co odpowiada ilości ponad 50 tys. ton  rPET.

X