Jesteś tutaj

Nowa dyrektor marketingu w Henkel Polska

Z dniem 1 stycznia 2019 r. Aleksandra Gawlas-Wilińska objęła stanowisko dyrektor marketingu w dziale Laundry & Home Care (środki do prania i czystości) w polskim oddziale firmy Henkel.

Aleksandra Gawlas-Wilińska związana jest z firmą Henkel Polska od 2012 r., kiedy to dołączyła do zespołu marketingu w dziale Laundry & Home Care i objęła stanowisko Brand Managera marki Silan, a następnie także marki E, pracując od początku przy projekcie przejęcia tej marki i jej wdrożenia do portfolio firmy. Po awansie na stanowisko Senior Brand Managera objęła dodatkowo odpowiedzialność za całą kategorię Specjalistycznych środków do prania w Polsce. Od 2014 r. przez kolejne dwa lata pracowała w globalnej centrali firmy Henkel w Düsseldorfie, w dziale Marketingu Międzynarodowego. Jako International Marketing Manager odpowiadała za globalny rozwój kategorii płynów do płukania, zarządzała także planem innowacji produktowych na wybranych rynkach krajowych, między innymi: w USA, Meksyku, Europie, Dubaju, Iranie i Korei. W 2016 r. powróciła do Polski, by przez kolejne dwa lata zdobywać doświadczenie w dziale sprzedaży, współpracując z kluczowymi klientami handlu nowoczesnego.

Jako dyrektor marketingu Laundry & Home Care Gawlas-Wilińska będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej i trade marketingowej marek środków do prania i czystości firmy Henkel. Do jej obowiązków będzie również należeć planowanie i realizacja budżetu marketingowego, a także poszukiwanie nowych kierunków rozwoju biznesu. Nowa dyrektor marketingu będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem.

Nowa dyrektor marketingu jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej, gdzie ukończyła studia magisterskie na kierunkach Zarządzanie i Marketing oraz Finanse i Bankowość, a także studia podyplomowe z Digital Marketingu. Jest również absolwentką międzynarodowego programu magisterskiego CEMS Master’s in International Management. Prywatnie jest pasjonatką joggingu, jogi, dalekich podróży, a w wolnych chwilach chętnie czyta książki.

Kategoria: 

Podobne artykuły

6 października w warszawskim Och-Teatrze odbył się drugi Kongres Różnorodności „Diversity 2.0 – w stronę wartości”, organizowany przez magazyn CR Navigator oraz firmę Henkel Polska. Tematem przewodnim wydarzenia była rola wartości w budowaniu efektywnych zespołów oraz wykorzystywanie potencjału szeroko rozumianej różnorodności w organizacjach. 

Rok obrotowy 2016 rozpoczął się dla firmy Henkel bardzo dobrze. Firma odnotowała dalszy wzrost przychodów ze sprzedaży i zysku, a skorygowana rentowność sprzedaży znacznie się zwiększyła, do poziomu 16,8%. Do tego pozytywnego wyniku przyczyniły się wszystkie trzy sektory biznesowe Henkla. Na rynkach wschodzących, na których jesteśmy obecni, ponownie odnotowaliśmy istotny wzrost organiczny − poinformował Hans Van Bylen, prezes zarządu Henkel.

X

Przeczytaj również