Jesteś tutaj

Kosmiczna kampania Pepsi®

Pepsi®, znana z zacięcia do tworzenia niezwykłych materiałów reklamowych, zawierających co najmniej tyle samo energii co sam napój, udostępniła właśnie kinowej klasy film reklamowy z udziałem Paula Rudda i Michaela Peñi w rolach głównych, którzy wcielają się w astronautów gotowych za puszkę Pepsi dać z siebie wszystko.

W filmie obserwujemy dwóch astronautów w kabinie rakiety kosmicznej tuż przed jej wystrzeleniem, weryfikujących sprawność systemów pokładowych i moment w którym uświadamiają sobie, że nie zabrali na pokład niezwykle ważnego elementu wyposażenia – Pepsi. Kolejne sceny nowej kreacji filmowej to pokaz niezwykle zabawnego wyścigu z czasem, w miarę jak astronauci starają się zapewnić sobie dostęp do pysznego napoju tuż przed odpaleniem rakiety.

– To był totalny kosmos, dosłownie i w przenośni, że mogliśmy włożyć na siebie skafandry Pepsi i sfilmować całą tę epicką przygodę – powiedział Rudd. – A fakt, że grałem w zespole z przezabawnym Michaelem Peñą sprawił, że całe doświadczenie było po prostu „nie z tego świata”.

– Zawsze znakomicie się czuję, pracując w zespole z Paulem, a ten spot nagrałem z największą przyjemnością – powiedział Peña. – Na planie Pepsi kompletnie odjechaliśmy, więc mam nadzieję, że widzom spodoba się efekt naszej pracy, przynajmniej tak samo jak nam podobała się praca na planie.

Spot pod tytułem „Nie zostawimy żadnej puszki” został wyreżyserowany przez nominowanego do Oscara reżysera, scenarzystę i aktora, Taikę Waititi, znanego ze swoich dokonań w pracy z gatunkami takimi jak komedie czy produkcje o super-bohaterach.

Kategoria: 

Podobne artykuły

UEFA i Pepsi® ogłosiły, że zespół Imagine Dragons wystąpi na żywo na uroczystym otwarciu finału Ligi Mistrzów UEFA 2019 prowadzonym przez Pepsi. Wyróżniony nagrodą Grammy zespół rockowy znany z hitów „Radioactive" i „Thunder" pojawi się na scenie tuż przed pierwszym gwizdkiem na stadionie Metropolitano w Madrycie w sobotę 1 czerwca.

Najwięksi w Europie producenci napojów gazowanych, jak Coca-Cola, Red Bull i Pepsi, zobowiązali się zmniejszyć ilość cukru w swoich produktach o 10 proc. do 2020 r. Ma to być odpowiedź sektora na politykę UE dotyczącą redukcji cukru w żywności, zwłaszcza przeznaczonej dla dzieci.

X