Jesteś tutaj

KMV przejmuje licencję czeskiego PepsiCo

Czeski urząd antymonopolowy zatwierdził nabycie licencji i aktywów spółki PepsiCo w Republice Czeskiej przez Karlovarské minerální vody, a.s. holding (KMV). Umowa, ogłoszona w styczniu tego roku, została już zatwierdzona przez władze we wszystkich krajach (Republika Czeska, Słowacja i Węgry). Dzięki temu przejęciu KMV stała się największym dystrybutorem napojów bezalkoholowych w Europie Środkowej.

Karlovarské minerální vody, dzięki 11 zakładom, 2 400 pracownikom i 12,5 mld CZK obrotu rocznego, stała się regionalnym liderem na rynku w Europie Środkowej.

– Integracja firm zostanie sfinalizowana w przeciągu nadchodzących miesięcy. Cieszę się, że mogę połączyć zarówno najlepsze portfolio marek i produktów, jak i nasze doskonałe zespoły – mówi Alessandro Pasquale, dyrektor generalny KMV.

Portfolio nowego holdingu oferuje szeroką gamę napojów bezalkoholowych od naturalnych i smakowych wód mineralnych (np. marki Mattoni, Magnesia, Aquila), gazowanych napojów bezalkoholowych (np. Pepsi, Schweppes, Mirinda, 7Up), soków (np. Granini, Toma), herbat mrożonych (np. Lipton, Veritea, Aquila) po syropy oraz dwie marki słonych przekąsek – Lay’s i Cheetos.

– Jesteśmy dumni z tego osiągnięcia, naszą wizją jest zapewnienie europejskim konsumentom najbardziej kompletnego asortymentu lokalnych i międzynarodowych marek, ze szczególnym naciskiem na zdrowe nawodnienie i zrównoważony rozwój” dodaje Alessandro Pasquale, dyrektor generalny KMV.

Kategoria: 

Podobne artykuły

PepsiCo zajęło II miejsce zarówno w europejskiej, jak i polskiej edycji konkursu Top Employer. Wyróżnienie przyznawane jest firmom, które przewyższają wyznaczone, międzynarodowe standardy w dziedzinie HR. Piąte z rzędu wyróżnienie dla PepsiCo Polska potwierdza jednocześnie, że polityka firmy w zakresie zarządzania personelem przynosi oczekiwane rezultaty w postaci tworzenia przyjaznych miejsc pracy.

Firma PepsiCo drugi rok z rzędu została sklasyfikowana na 1. miejscu przez działające w Polsce sieci handlowe pod względem satysfakcji współpracy z dostawcami produktów z kategorii FMCG. W badaniu zrealizowanym przez Advantage Group w 2017 r., 19 znanych producentów z branży FMCG zostało ocenionych przez 13 głównych sieci handlowych .

X

Przeczytaj również