Jesteś tutaj

Hortex przejmuje Jurajską

Firma Hortex zamierza przejąć markę wody mineralnej Jurajska. Przejęcie uzależnione jest od pozytywnej decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Hortex podpisał umowę ze spółką Bewa, będącą właścicielem marki Jurajska. Produkcja wody mineralnej stanie się trzecim segmentem działalności firmy Hortex, po sokach oraz mrożonkach. Rynek wody mineralnej jest wart w Polsce ponad 4 mld zł i systematycznie rośnie. Akwizycja jest strategiczną decyzją.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Spółka Seventeen Colza dostała zgodę od UOKiK na przejęcie Grupy Hortex. Urząd nie dopatrzył się ewentualnego naruszenia konkurencji na rynku, w wyniku tej transakcji.

Woda w szklanych opakowaniach, branded content oraz zaangażowanie gwiazd show - biznesu, a także nowe kategorie produktów – to tylko część działań, podjętych w ostatnich miesiącach przez markę Naturalna Woda Mineralna Jurajska. Firma w połowie zeszłego roku, podjęła zdecydowane kroki w kierunku znalezienia się w ścisłej czołówce wśród producentów wody mineralnej.

X

Przeczytaj również