Jesteś tutaj

Hortex przejmuje Jurajską

Firma Hortex zamierza przejąć markę wody mineralnej Jurajska. Przejęcie uzależnione jest od pozytywnej decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Hortex podpisał umowę ze spółką Bewa, będącą właścicielem marki Jurajska. Produkcja wody mineralnej stanie się trzecim segmentem działalności firmy Hortex, po sokach oraz mrożonkach. Rynek wody mineralnej jest wart w Polsce ponad 4 mld zł i systematycznie rośnie. Akwizycja jest strategiczną decyzją.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Na przestrzeni ostatniego roku rynek soków, nektarów i napojów zmniejszył się o 2,3% do poziomu blisko 1,18 mld zł. 

Program Hortex Premia przygotowany i realizowany od 2012 roku przez Sodexo Benefits and Rewards Services został uznany za najlepszy program lojalnościowy B2B w plebiscycie Loyalty Awards 2015.

X